Träning

Idag SKULLE jag upp 09.00 och gå ut o träna i den fina parken :) Blev det av? Nee.. hade väärldens mens värk då jag vaknade så det gick ju knappt komma upp :( och jag brukar inte få mens värk ;s hmm.. Konstigt.

Alla vi som fortfarande söker jobb dvs Jag anna kicki och Linnéa sitter just nu och har nyss käka Lunch, blev ingen frukost idag med tanke på att vi klev upp ganska sent ^^ haha alla vakna 12 :o och vi som brukar vara uppe vid 10 varje morgon och ta oss härifrån vid 11-12 tiden ut på äventyr som till skatteverket, adecco, leta nyckeltjohejs, leta efter där man han skriva ut CV, hitta till arbetsintervju o.s.v. ^^ man vågar ju inte riktigt gå ner på stan och kika då man inte kan handla lixom :(

Idag blire iaf till o få med flickorna till parken och träna som jag tänkt, anna och Linnéa är iaf på ska försöka få med kicki också, tror hon ville gö pilates men roligare om alla hänkar på :D Sedan ska vi ännu en gång försöka hitta nyckeltjohejsen och jag ska ringa till Camilla på Eniro och se vad hon ville ;) HOPPAS på jobb/intervju iaf :p

Nej nu ska jag byta om till träningskläder o bege mig ut snart, maten ska få lägga sig lite.

Saaaaknar Mamma, Madde, Chrisse, sippo o arragon där hemma massa också föresten!! <3

(Bilder kommer nog till helgen då ska vi fira Martina som fyllt 19 och Linnéa som fyllt 20 :D partyparty)

Kommentarer
Postat av: SARA

Och så saknar du mig! ;) Skönt att du uppdaterar bloggen så man vet att du lever och mår bra.



Håller tummarna för att du får jobb inom kort. Fast helst vill jag ha hem dig igen ;) Jag ska skaffa skype så jag kan prata med dig ;)

2010-09-23 @ 09:33:08
Postat av: Anna L

Det låter som om ni har det bra!

Mejla mig vilken adress du har där, så kommer ett födelsedagspaket att leta sig fram till dig!

Kramar

moster Anna

..... som också vill bli saknad ;-)

2010-09-27 @ 14:20:01
Postat av: Marcus

Inget kul när något man har planerat inte blir av..

Postat av: sara

fyfan vad jobbigt med mensvärk! ): krya! söt blogg btw! :]

2010-09-27 @ 14:29:28
URL: http://sarabraceface.blogg.se/
Postat av: christine:D

heeej<3

Jag skanar dig massor oxå <3 :)

2010-09-29 @ 12:31:34
URL: http://christineejag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback