Oslo, Norge!

Tjoho, nu vare ett vääldans tag sedan.

Nu är min adress Norge, Oslo ;) Tog mitt pick o pack och drog hit igår! TågresORNA och bussresan delades med Ålen, himla mysigt ^^ Vi sovkapp, hade norsk kareoke, lät som djur, sjöng på allt som kom i vår väg o.s.v. ^^ Hann nästan inte heller med Tåget från Gävle till Örebro var precis på håret ;o hade 5min på oss och 12väskor + en kudde + en sopsäck med täcke och två kuddar i att släpa på xD inte så lyckat, fick tur som de var hjälp med alla sakerna också vare bara att springa till nästa tåg.. hua säger jag bara, aldrig igen så mkt saker på en gång ^^ Men vi kom iaf med och sedan var vi i Örebro och därifrån fick vi åka buss till Oslo.

Lägenheten är jätte fin!! Ålen och jag luktade inte göttans då vi kom fram men vem skulle göra de efter 11h resande i värme? ;) Så vi invigde Jaccicin, liite trångt kanske men vad gör väl de :p Först bubbla allt över (jag tror ålen hälde i en HEL jävla tvålflaska xD) Men aah man lär sig ju av sina misstag så det var bara o bära allt skum till duschen och börja om ^^ Då blev det bra!

Idag har vi vare ute o prommenera till stan tog typ 100år för vi hitta inte riktigt men tillslut hitta vi till Adecco där jag registrerade mig och sedan hitta vi dit jag ska imorrn på intervju ;o Sjukt nervös, aldrig vare på en arbetsintervju och jag har jobba sedan jag var 14 xD man är ju poppis så alla vill ha en och slipper därmed söka ;)

Nu funderar jag o Ålen på att sova ^^ grymt trötta och de andra tre brudarna är o handla godis.. :P hua ;)

Ska börja skriva liiiite igen så Emily blir glad, dessutom kan mamma veta vad man gör om dagarna också då man kanske inte skypar varje dag ;)

Nu borsta tänder, tvätta bort smink, byta om och nog sova, stoor dag imorrn med mkt att gö :)

ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Emily

Jaaaa bra gumman :D <3

Postat av: mamma

Hej min älskade unge!!!! Tack för att du tänker på din stackars mamma och hennes otroliga datainkompetens. Madde eller/och Chrisse får hjälpa mig med skype så småningom. Hoppas att intervjun gick bra. Nu måste du lova att uppdatera din blogg VARJE DAG och hålla mig underrättad om vad som händer. I.a.f tills jag begriper mig på skypen. Moster Ewa hälsar så mycket. Älskar dig, kramar.....

2010-09-16 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback