Inte haft ork eller tid

Hejsan hoppsan..
Börjar smått tro att familjen där hemma börjar få tankar som att jag typ tappat bort mig eller dött eller liknande ^^ och varför jag tror detta är för att Pappa igår trotts sina dåliga skills på sms skrev ett himla långt sms och kollade så att allt var okej och att han och sippo var och fiskade tillsammans ^^ haha, men jag har inte dött jag har vara inte orka skriva i min blogg och inte haft tid heller, är så trött då jag kommer hem från skolan o.s.v.

har hunne med en massa sedan sist ^^ vare på liseberg, äte på kina med Anna och ja hela min tid har väl bestått av att vara med anna ^^ lika skoj som vanligt, jag har väl sagt en hel del roligheter osånt där annat. :D

Men de bästa anna sa är då vi ska på liseberg och jag berätta att jag skriker (a) i bergodalbana, och hon typ suckar och blir as less vill knappt sitta med mig ungefär :D hahaha Också i kön säger hon typ att jag inte får skrika för hon kommer skämmas, och jag fråga om hon sitter tyst eller vadå? ;s haha.. Och då säger Anna att nej hon gör bara ifrån sig med liiten ljus röst ett litet pip som låter "iiiih".... haha JO MEN HEJSAN ? xDD
VEM skriker mest på heeeela balder resan? JO ANNA ÅL xD hahahhaa... jag skratta så tårarna spruta och anna sitter och skriker.. (y) Vilka fina iiiih du gav ifrån dig verkligen ;) hahaha

Hon tvingade mig också att sitta LÄNGST fram på balder :| Skräcken i mina ögon syndes och jag ville döö.. men då vi kommer där i första stupen blir jag AS besviken, de kändes INGENTING i magen och hela turen var värdelös då man satt längst fram.. nej aldrig mer LÄNGST bak äre som gäller :D de känns mest och man har roligast då :D

och en till rolig sak som jag denna gång sa var då anna klickar in på Blondinbellas killes blogg och han har skrive "LOL" i ett inlägg jag börja skratta och säger:
"asså han är typ 100 år och skriver fortfarande LOL, asså OMG xD HAHAH"

hahaha duuum tjej eller vad ? och för er gammla som mamma exempelvis som kanske inte hajjar så betyder LOL Skratta högt fast på engelska och de är lixom ett uttryck man använde sig av som 14åring och han är typ 23(?) också säger jag ett likadant uttryck fast OMG ist (oh my god) till hans LOL :D (y)

Aja idag var jag ledig från skolan som varje onsdag, jag sov till 1 :| sjukt trött, sedan har jag städa och vare på affärn och hämta ut mina RIKTIGA böcker :D och de var ej fel jag hade hemma heller bara de att vi ska inte ha dem förens i november ;) haha (Y) skojskoj.. Nu ska jag laga kycklingsallad och kolla på tv :D

(och juste MAMMA i helgen blire RIKTIGT parrty du som klaga, vi ska på förfest och sedan på KROGEN, på riktigt ;) haha.. party party :D och fredag blire bio ;) Myspys :D)

Haha en till sak :D jag har ju färga håret mörkare och de är med ett inslag av rött ;o och jag har vare på stan och shoppa lite med anna hårpsodukter också har vi tage fika och sådär :) (inte idag men i veckan:p)

Ciaaoooo..


Juste nya höst skor har jag köpt med :D


också lite hår produkter för jag har ju färga mitt hår och de var rea på detta märke som tydligen ska vara AS bra för håret, en mascara behövdes och puder och ett diadem för de var sött (a)

Mina skolböcker för dessa 15HP :)

Och nu vill inte blogg lägga upp mina bilder så på håret och så kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback