Hemtenta nr2

Hejsan hoppsan.

Idag sitter jag med tenta nr2 som jag fick igår på skolan =) Så nu har jag en vecka på mig att fixa denna lämna in och sedan klart också börjar nästa kurs tillämpad socialpsykologi.. Ska bli spännande.. :P

fast just nu har jag en paous, har läst en av mina böcker nu på 265sid, jag har ont i ögonen och behöver vila, tog mig en dusch nyss och nu ser jag lite på tv, ska börja skriva på min tenta om en timme tänkte jag. :) Känns som den ska bli rätt ok, det är en essä vi ska skriva på 5sidor.. Babbla på och de är inte rätt och fel utan bara att förstå och FÖRSÖKA (a) och som Anna sa, jag är ju himla duktig på att babbla på och skriva mycket.. :p haha..

Helgen var himla skoj, speciellt bussturen hem med Mehmed som inte kunde köra buss, tror tammefan han kom direkt från ett party som inhoppare för hans kusin inte kunde köra lördag natt pga någontign typ party xD haha han vinglade fram och tillbaka på e4an, han GASADE på som fasen i svängarna, han viste inte vilken fil han skulle ligga i, och då de kom en korsning körde han mitt emellan tills han såg kungälvs skylten och då la han sig till vänster i typ sista minuten ;o ja det var en helvetes färd och de va inge kul, usch usch.. :P Han kan INTE vare nykter alltså ;o lääskigt..

Sedan vet jag inte om något mer roligt har hänt men jag uppdaterar väl senare idag eller imorgon :) Ikv är det ju DHW och ugglybetty :D Nicenice.. :p

Nu återgår jag till paous och sedan PLUGG ;o

Ciaooo..


fin uppackad väska anna har bakom mig ^^


Haha, såhär snygg är anna ibland.. :p


ungefär såhär ser min soffa ut nu igen ^^ buhuu..

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag ser att du är en lika smart student som mig. Använder post it lappar på sidorna som är viktiga. Slipper man stryka under och då kan man sälja böckerna sedan ;) Perfekt så går man inte lika mycket minus på bokinköpen. Hoppas tentan går bra, jag är så himla avundsjuk på att du har hemtentor. Själv har jag endast saltentor. Nästa på en fredag. Vem lägger en tenta på en fredag? Kommer man ju må allmänt dåligt hela fredagen lång suck, haha



Roligt att Anna parkerat sin väska på samma fläck som jag parkerade min på ;)



Jag hoppas ni anmälde den där Mehmed ;)



haha snacka om lång kommentar. ja du vet ju att jag lever och jag vet att du lever. Perfekt ;)

Postat av: Anna L

Huga!

Jag håller med Sara - han borde anmälas!!!!!!

Kram

2009-10-28 @ 08:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback