Ta hand om sigsjälv fredag

Hejhopp..

Det är pissväder här i gbg nu igen, imorse då jag vaknade var de stråålande sol och varmt, sedan går man på skolan kommer ut från skolan och då är de svin kallt ;o usch.. Sedan nu regnar de massa.. Inte okej.

Men men, har iaf käka tacos för ett tag sedan och duschat. Nu nyss har jag haft fotbad och fotmask, ansiktsmask och måla naglarna :) Himla musigt och göra de ibland också var ett tag sedan jag gjorde de nu så då de är piss väder är de väl lika bra att passa på. :)

Nu väntar jag på Idol ska börja också ska jag äta godis ikv faktiskt. :p Sedan ska jag se någon film och bara ta de lugnt..

Juste nu har jag bestämt mig för en sak också. :) är väldigt nöjd med mitt beslut och ska ringa mamma eller pappa imorgon och berätta om det Alla gillar min idé så får hoppas mamma och pappa är med på den också och godkänner det jag tycker/känner. :) (Hemliiiis :P) haha...

Aja nu är det 10min kvar till idol så nu blir de borsta och föna håret. :p
Ciaooo..:)


Nyduschad carro i morgonrock. ^^ hahah (y)

mina egna "spa" saker.. :p hehe

Hellokitty tofflor och min balja xD hahaa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! vadå för hemlis (A) =) haha :) ska fråga mamma i morgon när du ringer vad det var för hemlis. =) kram/christine

2009-11-20 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback