Stackars miig.. :(

... jaa det är massa synd om mig, jag kan inte sova på nätterna.. :( La mig 10 igår för jag skulle upp 07.00 imorrse, ja och jag var JÄTTE trött faktiskt för jag hade ju städa och tvätta och sprunge runt som en stuckengris hela dagen ungefär ^^ haha.. aah så lägger mig, och 6timmar senare hade jag fortfarande inte somna. :O (och dem som kan matte kan ju lätt räkna ut att sex timmar efter tio är fyra på morgonen) Ja då får man panik, SHIIT ska ju upp om 3timmar, vafasen :o sedan vet jag inte om jag somnade för nästa sekund ringde klockan och de kändes som jag inte sovit något..

Men nu är det fixat :D efter jag vare på skolan och haft seminarium gick jag på Apoteket och köpte små piller, Valerina Forte mot tillfälliga insomningsbesvär.. Så sådanna små tabletter ska jag ta 3st av 1 timme innan jag ska sova.. :) De ska lugna ner kroppen och göra de lättare att slappna av och alltså somna bättre. :) Hoppas det fungerar (y) kan inte sova 3timmar per natt och sedan gå i skola? nejnej..

Seminariumet idag gick bra även fast Camilla var sjuk, men jag och lovisa körde på och de vart kalas :D Sedan bjöd Lovisa med mig på party imorgon också :) ska bli himla skoj att få umgås med någon ur klassen och göra något skoj, party party :D Så som jag förstod de ska vi först hem till Lovisa, sedan till hennes kompis i stan och sedan krogen.. :D Hmm vad ska jag ha på mig ? ;o...

Haha.. Aja nu ska jag snart se filmen på 3an den där kloningsfilmen och idol har jag ju hunnit se med :D
37dagar kvar nu by the way ;) Sedan hem, köra bil och förhoppningsviiis skoter :D:D

Ciaoo....


ha ha ha ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback