Party party..

Nu skriver jag en snabbis eftersom jag inte uppdaterat så mycket. :)

har precis fixat mig klart (a) och käka chickennuggets drucke en bärs och tage mig ett glas vin, och i spotify poppas Boys boys boys med Lady gaga ;)

Ska snart in till stan och förfesta och sedan blir det krogen , tror de sa att vi skulle på Push(?) vet inte riktigt om det stavas så har faktiskt aldrig varit där ^^ men men, låg iaf på avenyn :)

Så tonights gonna be a good night ;)

Hörs :D

Ciaoo..

 
haha såhär ser jag ut idag också, en väldigt misslyckad cambild då jag skulle vara "Normal"


haha såhär såg de två andra ut(dock den andra ännu väree xD)

aja hejs :D

Kommentarer
Postat av: christine

Fin du vart! Kram Din lillasyrra christine :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback