juste..

Glömde nämna.. Jaag får inte dricka juiice för tandläkaren :'( Mitt bäästa...
jag hade två gropar en på vänster och en på höger sida, och de beror på mitt juice beroende, de fräter på tänderna ;o jag får HÖGST dricka ett glas per dag om jag vill dricka juice. :( ..Som om de kommer gå?...

Och jag har en mygga här inne (?) hur kommer de sig, har ju inte precis fönstret öppet.. Hmm..

Aja nu ska jag sova, ville bara dela med av mitt lidande för Juicen :( är så ledsen (A)
Ska ju upp i tid imorgon, är lediig, men ska träffa Lovisa och Camilla för att göra uppgiften till fredag :) skojskoj. så Carro upp marsch 8 imorgon bitti ;o mitt i natten lixom, men vad ska man göra? :p haha

Ciaoo..



Haha hittade en nytt spel också :D jag blev en pingvinprinsessa och en shoppande räka :D

(nu går de ladda upp bilder, så imorgon kommer lite bilder från i helgen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig, ha, ha....INTE!

Vi har väl båda hört någon tandläkare påtala detta förut. Sa de något om din ilande tand?

Kanske prova med sensodyn tandkräm?

i vilket fall som, så är vi nu klara med Chrisses rum. Vilken förändring/förbättring på allt.Ett DRÖMRUM! Ha det så bra, kramar/ Mamma.

2009-11-11 @ 23:02:08
Postat av: chrisse

hejsan. Jag har också blivit pingvin prinsessa och shopping grej :D haha ... jag visste inte att du spelade på spela.se ;) hehe :) hare bre!<3 Kram christine=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback