Herregud så pengarna springer iväg.. ;o

Hejsan hoppsan.

Idag var de seminarium, klev upp 9 och tog 10 bussen till stan, träffade Camilla och Lovisa också gick vi och observerade på en leksaks affär till vår uppgift :) Sedan skriva och blablabla... ^^ haha, Seminariumet gick bra, så halv 4 var vi klara och fick gå hem. :)

Men jag stannade på stan för att shoppa lite saker eftersom man fick pengar idag, hade redan lagt upp en budget på min månad hur pengarna skulle gå åt, så duktig som jag var gick jag på nordstan och handlade PRECIS de jag hade planerat att handla :O INGENTING annat, in köpte de jag skulle ha och sedan hem :O DUKTIG CARRO :D
(eller okeej, blev några fler julklappar fast att jag är klar men de var så himla fina :o.. (a) haha)

Jaa då nu är ALLA julklappar klar och betalade och jag har betalat in min hyra, och för mina skor, in med pengar på sparkontot, handla mat för två veckor och mina egna saker :D Såå nu är snart pengarna slut igen xD haha.. (y) fyfan vad de går åt under julen..usch.. TUR jag var ute redan i september med julklappar så de inte blir BIG summan nu.. :P haha Har iaf pengar kvar till att handla för sista två veckorna innan jag åker hem och för att kunna köpa en nyårsklänning :D bra carro ;)

Aja nu är det stockholm-arlanda och sedan Greys. :) och imorgon skola igen och sedan ledig ^^ sköönt..

Ciaooo..

     
Mina nya rooosa fina skoor :D <3 såå snygga ;)


Mina matkassar från Willys för två veckor nudå. :p




Min shopping till mig själv som jag behövde :D
Shampoo och balsam, 4ögon skuggor en rosa, en karta med svart/vita nyanser och en karta med bruna nyanser och en karta med rosa/lila nyanser, och lösögonfransar till nyår, kajal pennor i lila, grönt och glitter/grått och ett jätte fint läppstift och en ögonskugge pensel och ett par röda trosor med rosett juliga och fina (a) haha..

Kommentarer
Postat av: Emily

Sjukt fina skor!!!! :D

Postat av: christine

jätte snygga skor !!! =)

2009-11-29 @ 16:09:37
URL: http://christineejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback