Då var det klart. :P

Hejsan Svejsan..

Nu sitter jag i min soffa och har precis käka middag (blev nudlar idag för jag har inte ork att göra nått annat eftersom jag har så ont i huvudet och svettas/fryser om vart annat.. hmm..) Igår berättade jag för min mor och far att jag vill flytta hem när min kurs är slut här nere, ett halvår här räcker för mig, man får inget jobb och då har man alltså inga pengar och kan inte leva, någon lägenhet tar ca 1år att få, trivs inte alls så bra som jag trodde här nere och jag är SJUKT less på att plugga, ja de är väl de. :) jag vill ju trivas där jag bor och de gör jag hemma, de som gör susen då man är less på sin hemstad är nog att flytta någon annan stans inte förens då uppskattar man den och ser att den faktiskt inte alls är så tokig som man sagt.

Så i Mitten av Januari kommer mammi och pappi ner med släp och hämtar hem mig. :D Jippi.. hehe fast först ska jag ju hem också under jul och nyår om 28dagar också blir jag hemma i 20dagar sedan tillbaka här går sista veckan i skolan och sedan flytt hem :)

Ska hem och leta jobb så förhoppningsvis kommer jag inte bo hemma hemma allt för länge, för om jag får jobb så letar jag en lägenhet hemma och flyttar igen :p haha (fast denna gång innom njurunda/sundsvall området :D tills jag vet vad jag vill göra.)

Så var det med det.. :D

Vad ger man till sin morfar, farfar, farbror och två morbröder i julklapp ? jag har ingen aning alls, är klar till ALLA utom dem ;o

och ett annat problem är, VAD ska jag ha på mig på jul/nyår ? ;o hittar ingenting bra.. suck.

Nej nu börjar topmodel snart och de ska jag se, sedan blir de någon film och sedan sova. :)

Ciaoo..


Kommentarer
Postat av: Anna L

Hej där!

Kramar till dig i massor!

Du vet ju om att du är välkommen hit till oss i Uppsala närhelst! Visserligen inte en frigg, men det är gratis boende och nära till universitet. Jag har till och med hittat ett jobb åt dig att söka i Stockholm. Mejla mig så skickar jag över annonsen.

Puss o kram

moster Anna

2009-11-23 @ 08:03:28
Postat av: Emily

Sååå lycklig över ditt beslut :D Och sällan du är jättetidig med att köpa julklappar, man får ju ångest eftersom man själv är ute i sista sekund med ALLA! =) Haha. Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback