IG-varning? Jag? :o

Alltså hörde jag rätt på utvecklingssamtalet i onsdags ? har JAG Ig-varning? hm sen när började jag få sådanna :s
och såklart var det ifrån läraren jag inte fatta ett piss av, filosofi med Mr.D.... Han hade gett mig IG varning. :s

Arg som ett bi blir jag, tyvärr träffar jag han inte på hela förra veckan.. men IDAG :D Mohaha ;) I got my revenge today.. nej men typ, vi började med lektion och han babblade på som vanligt och ingen fattade som vanligt. blabla.. Sedan slutade lektionen och han skulle skriva in närvaro och frånvaro direkt på internet på hans inlogg.. (han kan föresten typ inte namnet på någon i klassen, är väl acceptabelt men ist för att gissa vem alla är ROPA NAMNEN HÖGT??)

Aja, så kryssar han i närvarande och frånvarande också kommer han till mig (de är företsen bara jag, maja och therese kvar i klassrummet) också stannar han också ba, Caroline var inte här va.. Jag ba URSÄKTA, men jag är FORTFARANDE här och FORTFARANDE Carro..
han- jaha oj...
Så kommer han till Anna Å också kryssar han i frånvarande :s
Jag- Anna var OCKSÅ närvarande här idag satt längst bak..
Jag- och nu när du är klar kan jag säga, JAG ÄR ARG!!!
han- aha... okej.. vänta..

Sedan får Maja se vad hon fick på provet och då hon är klar säger jag igen, Jag är jääävligt arg!
Jag- hur faan kan jag ha IG i kursen? och varför har du inte sagt något om det? jag fick lixom veta det på UVS med ulf?
han- Oj, jaha vad fick du på provet då?
Jag- JA men för 100 gången har jag INTE fått veta provet för du har ju aldrig tid o visa mig det?
han- okej.. vänta ska jag ta fram de.
Jag- Ja tack!
han kollar också säger han att jag fick VG+ på provet.
Jag- :s vafan har jag då IG-varning? och varför är min närvaro jätte konstig? du kan ju inte ens våra namn!! antingen LÄR du dig dem, eller så kan du ju fan ropa upp oss i början eller slutet av lektionen, håll inte på och gissa vad alla heter, senaste lektionen kollade du på mig och ba: vem fan är du? :s asså jag blir jävligt less!
han- oj.. sätter sig på bordet, jadu.. he..
Jag- Ja, så Ig-varnigen? HUR KOMMER DET SIG?
han- ja, jag måste ha blanda ihop dig och någon då, eller så skrev jag den innan provet? he.. Jag är ju bara mänsklig vet du.
(han kollar inte på mig en enda gång under samtalet, och det fortsätter såhär ett tag och jag är sjult arg/less och han tyå skäms, eller jag vet ej men..)

tillslut säger jag att jag hoppas IG varningen försvinner och att han börjar ROPA upp namnen iställer för att gissa dem också går jag.. och han säger efter mig - aah hälsa Ulf att jag tar bort den och att allt är löst..

Gud så skönt de där var asså, jag brukar inte säga till om mycket men nu var jag tammefan arg, och mamma med :D haha hon frågade på morgonen om hon skulle hoppa på han xD haha skojskoj. :p Men nu är de fixat, och föresten VG+ på en kurs jag ej fatta ett PISS av? xD ahah VAH ? :D Nice dee ;)

Aja nu blire plugg :o har två prov imorgon :( BAJS, måste KANSKE börja plugga nu xD hahaha (y)

Pusss / En numera glad Carro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback