Svensson Family ^^

Först och främst ska jag nog säga att Sara är så himla bra. :p Bara genom att läsa några meningar av henne som hon skrive om mitt förra inlägg blir man inspirerad. Hon vet verkligen vad man ska säga för att de ska bli så rätt, dock kan jag ju ej sluta med mina funderingar meeen de är ju ändå inspirerande de du säger. ;D Att du tar en dag i taget NÄSTAN, och ja detta halvår i skolan ska jag NJUTA, så mkt som de går d.v.s. Jobbar ju mkt på sidan om men måste ju ha pengar för att ha råd att parta och flytta, och alla som vill kom o hälsa på i GBG då jag flyttar dit nu i sommar. :D blir mysigt de. ;D

Nu till dagens toppic :p THE SVENSSONS (8)
Middagarna blir ju allt man inte tror de ska bli så sjuka och knäppa och bara tok, (roliga med andra ord)..
Idag ska svenssons käka typ "sub" Vi har macka(dubbel macka) med gurka, sallad, tomat, paprika, morötter kyckling och valfri sås(mangoraja ofc ;p) för min del, sedan sitter vi där och efter en macka vill madde bara ha rostbiff och pot.sallad som pappa hade på sin macka också säger pappa "ta inte all pot,sallad för jag äter ju inte den där kycklingen som ni andra gör och de är bara lite kvar"
Madde: Men din snåla jävel! :D haha
pappa: (kollar runt på bordet och säger) Men du då ditt feta mongo.
Madde: (?) huh, sa han verkligen de där, (ser man att de går runt i hennes huvud)
jag börjar skratta, mamma skrattar och chrisse skrattar hysteriskt ^^ de var nog de roligaste pappa kläckt ur sig på länge :p (låter kanske ej roligt men att komma från min pappa sådär helt paff bara så jaa xD)
Mamma: Nu haru ärrat madde för livet, de är sådanna där saker som förstör barn ^^ haha
Madde: Ja nu ska jag sluta äta, eller hm efter idag..
Pappa: Ähh, haha göru de så bliru ju en pinne:P

Och nu till hur pappa kom med sitt argument tillbaka var följande:
Han hade kollat runt på bordet sätt MANGOrajan och de är en "fet" sås fick han fram och då fick madde helt automatiskt bli ett FETT MONGO xD haha, och då han skulle få fram detta var de också ganska roligt. :p och hans macka döpte han också till MacMicke xD ist för typ som donkens BIGmac xD MacMicke ^^ Ja så roligt kan man ju ha de en stund sådär vid middags bordet med Svenssons family :p

Neh nu äre snart "matte söker husse" på tv och den är massa gulliiig (A) Så nu blire hoppa i mjukistofflorna och kanske göra en kopp varmoboy eller tee som jag ska försöka börja dricka ;o för jag är en frusen jäävel och har sutte med filt, morgonrock och mjukiströja och byxer hela veckan ;o

Ajja Pusshej leverpastej :D


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA så himla roligt. Pappa Micke han kan han ;) Jag kan verkligen se maddes min framför mig haha. Synd att jag inte var där alltså ;) fråga din mamma när hon ska göra kassler åt mig, jag börjar bli hungrig. Hälsa också att den dagen jag blir smal som en pinne, då ligger skulden på henne för att hon aldrig bjuder över mig på middag ;) Alternativt den dagen jag blir tjock som en boll, eftersom jag får tröstäta karra eftersom hon inte ger mig mat ;)

Postat av: Madde

nä, han sa faktiskt att jag var en pinne redan, hihih ^^.

2009-01-15 @ 17:54:20
URL: http://mdleiine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback