Öppet huus..

Skolan idag gick bra.. :p hehe började med svenska och efter de hade vi Naturkunskap och sedan Internationell ekonomi och sist Matte C.. blää :D haha men de gick bra jag hade de ju iaf roligt på kicki (a) haha massa roliga läten i hennes öööra, pyssla med hennes hår, slicka nästan henne på kinden och jaa sådär mysigt humör var jag på idag, och kicki gilalde de inte såå mkt, hon var inte tillräckligt pilsk idag ;) hahahah xDD så hon blev på sitt värsta humör och börja kittla miig :| och jag tåål ej då folk kittla miig, så jag la mig på golvet ett ex antal gånger idag för jag döööör då folk kittlas :D hahaha..

Ja så rolig var min dag, hade öppet hus 5-8 jobbiigt.. :p Ledde några barn runt i skolan och sedan satt vi mest i datasalen lyssna på skön musik och skrev på halvårsrapporten :D som nu snaaart är klaar, sköönt ;) hehe

Aja nu har jag nyss vare ut och tage bilder på den nya pärlan ;) så here they come :


Den vita är min nya och den grå är den gammla roffen :D


Min gammla roff <33


Min nya vita pärla :D


New caar, loove it <33 (a)


Ha de bra, Pussiiis <33


Kommentarer
Postat av: Sara

Ser framemot en tur i den där bilen, även om jag fortfarande älskar roffen ;)



Förresten jag ska ha "kalas" på söndag. Så om du och din familj vill komma så är ni varmt välkommen, på eftermiddagen/kvällskvisten någon gång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback