Lets Dance för hela slanten

Först kan jag börja med att säga HAHA jag ägde hela min family på Guitarr Hero :D (Y) YES annars brukar jag suga o vara sämst men spela mer med familjen för ett ökat självförtroende kan jag lova :D hahaha ^^

Ajja nu till Lets dance xD låt mig säga ännu en gång HAHAH:. :P "blondinbella och Brunettberra" XD asså det var de roligaste jag hört på hela dagen ^^ HAHAHHAA ja massa roligt, hoppas någon hörde/såg de. :P Sedan så Laila bagge ? :o haha dansar i BH typ, hey sexii Ladie :D Ja helt klart roligt, Morgan var ju UNDERBAR :D älskar han, han måste komma långt. :p I really hope so ;D

Neh nu blir de mer Lets dance och sedan Guitarr Hero för att klå alla ännu än gång ;D och imorgon blir de jobba 15.00-21.00 de ska nog bli roligt de. :p

Pussshejs <333


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag hörde och jag skrattade. Det roliga var att Nils eller ska jag skriva brunettberre såg ut att skämmas så jävuslkt haha . Bra att du vinner över din familj, vänta bara till jag kommer då blir det andra bullar ;) jag tyccker bagge var snygg jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback