Kassler i ugn (?)

Hejsan hoppsan :p

haha (a) Nu står jag i köket och har precis stoppa in min kassler i ugn. ;) Ja jag har precis laga mat åt min family, för de är bara jag madde och chrisse hemma. Så de fick bli kassler i ugn med potatis (a) Trotts mitt magont o huvudvärk ställer jag upp o laga mat ;o jag är såå duktig. :D Men potatisen kan man ju ej räkna med att den kommer bli bra :| aldrig gjort kassler men de är inte så svårt, stek dem på vardera sida så de blir lite bruna, sedan skär man upp annanas, läger ett lager med kassler i en glasbytta sedan annanas ovan på kassler-annanas-kassler-annanas o.s.v ;) sedan blanda man grädde o ketchup (låter blää men de passa bra till) häller ut de över kassler o de, sedan strör man på riven ost och shooff in i ugn tills de puttrar där inne o såsen fått färg :D super lätt ;) Och nu väntar jag bara på att potatisen ska koka klart och jag hoppas den ej kokar sönder xD hahah (y)

Kryp in idag var de dött på så jag o emma har lega hela dagen i våran "bio salong" där och kolla på byggare bob ;) haha från 12-16 (y) great, käka massa onyttigt, jag käka glass, vindruvor och sån där liten påse med cheesballs (a) haha (y) Great, och emma käka chips och chocklad. :P haha Men de va ju roligt o kolla på massa byggarebob ;)

Ikv blire tv och imorgon äre skola igen, blää orkar ej skolan mer, sjukt less, men schema iår är sköönt så de är lugnt, ända dagen man sluta sent är onsdag annars äre faktiskt lugnt och de är mkt sovmorgon :D niice ;)

Neh nu ska jag kolla på kasslern som ligger o gror i ugnen också ska jag kolla till potatisen :p

Först kan jag lägga upp lite bilder från fredagen ;) ha de bra, Pusssiiis


Jag innan förfest hos thomsan. :P


Några av alla tjejer på förfesten, Sofie, jag, Linnea, Jenny, Elin, Morran och emma :p


mer tjejor :D AnnaM, AnnaT, sofie och AnnaÅ (massa annor :o)


Jag, Elin, Linnea och Jenny ;D


Kicki and mee :D aww ;D

    

      

     

     

Där var en del av alla party bilder, mer kan man se på Caaarrou.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Matlagningsgrädde eller vanlig grädde? :P Lät ju faktiskt gott, man får ta och testa :P

2009-01-18 @ 21:23:40
Postat av: Carro

Vanlig grädde :P ja de är jätte gott(a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback