Ja vart ska man börja?

Hela förra veckan från lördag den 24jan till sön den 1a sep bodde jag hemma hos AnnaÅl :D Vi hade en massa skoj och stoj för oss hela veckan, :p Slutade skriva efter måndagen för jag blev för lat för att skriva för vi hade för oss allt för mkt ^^ Snigla cama med varan från varsinna rum där vi satt och gjorde fula miner och shiit xD haha, porrdanser, jag gjorde en macka och bredde den med Grädde, ählde citron i hennes mjölk xD haha (y) snäll har jag vare iaf. :p Vi har hunne haft romantiska middagar, besök från kicki och ja lite allt möjligt faktiskt.. Så veckan mån-fre var rolig :D

Helgen, fredag, bjöd på att vi SKULLE ha en lugn kväll eftersom vi var sjuka ;o men de gick mindre bra för vi var för peppade på att supa:D haha och Johanna kom på fredagen också och vi åkte då på birsta också, käkade mat och shoppa :D SEDAN åkte vi hem och käkade middag eller jag o Johanna gjorde middag oxkött och potatisgratäng ;) anna kom hem från jobbet vid halv 9 och vi började supa, eller jag började redan då jag sminkade mej men :D hehe Sedan kom Linn, Evelina och Nina till ålen också hade vi lite förfest, sedan gick vi på avenyn och tog stämpel och sedan hem igen till ålen. Söp mer och vid 12 gick vi på avenyn igen, jag och ålen och Johanna var för snåla för att betala garderob så vi lämna jackorna hemma ^^ Dåligt tjejer :D haha.. Träffade massa sköna människor och då de stängde stod jag ute o snackade med min nyfunna vänn Jens i typ lite mer än 1timme, frös som ett as mn jag hade de trevligt :p kom fram typ två killar o sa att jag var skit snygg o ville ha pussar och en pussa mig på kinden då ba hmm ok ;s haha :P aja.. Sedan hem vid kvart över 4 och då la jag mig PÅ EN GÅNG :D

Lördag, Även denna kväll skulle vara lugn men njaa ^^ hahah vi vart pepp under dagen och ville visst supa :D Jag och ålen jobbade hela morgonen på kryp in, var faktiskt många barn där och vi hade de roligt :p hiihi.. sedan stängde vi och drog hem då var anna o Johanna inge pepp längre :O fick typ tvinga dem att dricka vid maten men de ville ha cola :o I BÖRJAN JA ;) Hahahah Ålen är alkholist så de gick snabbt till man fick henne på andra tankar :Dhaha ^^ Sedan kom sissi medans vi stog och fixade oss och sedan gick vi upp o körde lite kortspel drack snackade och tog MASSA MASSA fula(fulla) bilder xD får dock ej lägga upp men kan lägga upp NÅGRA :D Kvällen blev först för mig en vurpa vid OKmacken vid biografen (y) Slog i svanskotan och ja de kan man ju säga INTE var såå braa.. Mn då kände jag typ ingenting. Sedan blev de Svenssons, Irisch och sist BK :p Sedan gick jag hem med Safina, John och Houman till ålen där hon typ var död xD hahaha sedan var jag vaken till 6 på morgonen sedan var jag trött o somnade med kläderna på :D hahha ^^

Trevliga helger och vecka (y)


Jag innan party på fredagen :p var dock den enda bilden som togs denna kväll ^^


LÖRDAGENS BILDER I MINIATYRER ;D
     

     

  

Ja sådär roligt hade vi, och detta är de milda bilderna :D hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback