Första feb.. måndag, tisdag..

Vaaknade av en ål som kommer och säger " HALLLÅÅÅ klockan är mkt vi går och äter nu, om du ej kliver upp äter vi utan dig.." Bläää sa jag bara då.. huhu klockan var 1 och jag ville soooova :D haha kleev iaf upp såg ut som ett mongo xD Drog upp håret i en toffs sedan åkte vi till Kebab city.. jag drack min coola på två sek tog 3tuggor mat sedan ville jag ej ha mer.. -.- 69:- på coola liix xD HAHA duktig Carro ;) Sedan kolla vi påå film och käka glass.. :p sedan mådde jag bra och åkte på jobbet =) Väl på jobbet känner jag AJ MIN SVANSKOTA HELVETE.. kommer hem kan ej sitta eller något..

Ja och nu är jag inne på min tredje dag liggandes i sängen i samma ställning xD hahah ahar nå sååå fruktansväärt ont och svullen som en griiis är jag bak på svanskotaan... :( ej vare på skolan och imorgon blire inge jobb ;o vafan I neeed money.. Men kan ju knappt gå eller sitta kan stå stilla och ligga raklång (Y) GREAT.. Och vårdcentral bitchen sa : Ja, det finns inget vi kan göra åt saken, du kan ju ej förvänta dig att du ska må bättre efter någon dag ;s du är 18 år alltså kan du ta 400mg Ibumetin 3ggr om dagen så fåru vila så blire nog bättre.. Jaha okeej, så jag ska gå och ha ont o vara svullen? Tänk om jag spräckt min svanskota då ? ;s aja blev de inge bäöttre inder veckan skulle jag åka på sjukhuse o kolla.. Herregud och tonen hon sa de med :@ skulle vela smacka på na i ansiktet.. kärring ;s aja grymt arg blev jag..

Nu äre Hide and seek sett den men finns inte så mkt annat på tv så blir väl den ändå..

Ålens bästa förra veckan : "Asså jag  var så himla hungri på fredagen så jag åt upp allt mitt på max och Lite av Johannas, och konstogt nog drack jag ej upp coolan för jag var inge törstig ;s"

Ehh ? Jag dog av skratt då och de tog EN BRA JÄVLA TID innana poletten i ålens huvud föll ner på plats, konstigt att man ej är törstig då man drucke alkohol HELA kvällen ? ;s hhahahah xD DUM TJEJ :D

Pusssshejs <333

Party i helgen igen ;) mahaha :D

Kommentarer
Postat av: --

Åhh herrijävlar, det var det dummaste jag hört! Så man blir inte törstig av att dricka alkohol? har ni aldrig druckit?:)

2009-02-08 @ 23:59:51
Postat av: Carro

Haha, euhm nej man brukar ej blii törstig då man dricker alkohol för man dricker då så av VILKEN anledning skulle man bli mer törstig av de? xD hahaha herregud.. du aldrig drucke ? (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback