Stackars lilla mig!

Tooddeluu..

Idag klev jag upp MITT i natten, USCH! 05.45 ringde klockan på mobilen, dags för carro att kliva upp, suck sa jag, dock var jag väldigt pigg eftersom jag knappt sovit något xD Sedan 06.45 tog jag bussen till skolan eftersom jag började 08.00.. Vi hade handledning eftersom vi nu sista biten i kursen ska hålla på Med projektarbete :) Ska bli himla intressant! Så det är Jag, Lovisa, Linnea och Camilla i en grupp så de ska gå himla bra (y)

Efter mötet där alla skulle berätta vad de valt att inrikta sig på (8-10) satte min grupp sig i caféterian och snackade lite om vad vi ska göra. :) Sedan 11 skiljdes vi åt och jag handlade mat till i helgen och sedan åkte jag hem vid 12. :)

Diskade och fixa då jag kom hem, sedan 3 skulle jag titta på tv och slocknade i soffan ;o haha händer nästan aldrig att jag sover mitt på dagen men idag så gjorde jag de, helt död.. Vaknade igen klockan 6 xD haha (y) Japp undra om jag kommer sova inatt ? xD haha aja..

Imorgon ska jag ta bussen till ikea och handla flyttkartonger, FYFAN för att bära dem på bussen ;o måste ju MINST ha 20st(alltså två 10pack..) Ja good luck, tungt kommer det bli ^^ Aja.. Haha what tooo dooo(?) Sedan ska jag nog baka peppisar :D såg att de sålde julmust på willys för 4kr(?) BILLIGT :D ska nog unna mig en sådan (har ju sluta dricka dricka sedan 2månader tillbaka) Men på söndag är de lucia, vill ha peppisar och julmust och lussebulle.. DOCK köpte jag en idag, MEN haha den var utan saffran(?) WHAT.. vem gör sånna lussebullar? snacka om besvikelse.. aja..

och lördag ska jag ut med Lovisa :D Söndag blir de nog sova ^^ haha.. så jag är utvilad till måndag då klockan åter igen kommer ringa på 05.45 xD haha.. suck.

Nej nu är de tv och sedan sova. :)

Ciaoo..


Jag vill ha en reen :D ge mig en (?) ;)

Kommentarer
Postat av: Anna L

Renar är tokdumma djur! Köp en renfäll i stället om du nu prompt ska ha en.

Kram

moster Anna

2009-12-11 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback