Inskrivning till skolan check [x]

Hejsan Hoppsan, idag tänkte jag börja med klagamål som jag måste få av mig.
1. Ta över min förkylning någon den är SJUKT jobbig, kan ej andas och de går inte ens snyta bort den ;o
2. Madde, vart fasen är bilderna från liseberg du skulle ju skicka dem i fredags? hmm..
3. förkylning IGEN jag kan ju inte sova på natten tack vare dig ;o
4. Handla, hur orka människor komma på vad de ska handla ? :D haha de orka man ju inte ;o

De var väl typ de jag har irreterat mig på idag :p Men något som fick mig på bra humör var min tid EFTER inskrivningen då jag tog mig en tripp på stan för mig själv och handlade massa skojiga saker (a) eller hmm kläder, SKULLE bara kika men nu äre ju Carrou vi snackar om, och kan jag gå på stan utan att handla ? ;) NOPP.. såå de fick komma med lite höstkläder, fast man kan säga att de är mina födelsedags presenter för jag fick ju födelsedagspengar av mormor och morfar nu då de var här och från farfar hemma innan jag flyttade. =) så då fick ju de pengarna gå på kläderna (a) och lite peya jag själv också :D mysmys..

Schemat till skolan är AS skönt, första terminen är jag ledig varje onsdag och varje dag håller på typ 13-15 eller 8-10 11-14 typ sånna tider. :D 3h plugg per dag och en dag ledigt + lö och sön? :o sköönt. :D Så det var ju också skoj..

Ikv blire ansiktsmask, fotbaad och ta de lugnt, skulle vilja ha cola för jag vart JÄTTE sugen på det och min förkylning gillar cola (a) men jag orka inte gå till affärn.. Ett stort MINUS ^^

Ciiaaoo..

En lång randig tröja, en rosa aktig höst tröja, och ett grått skärp med nitar fram. Allt från Gina =)
           
Svarta jeans tights och en rosa klänning med fina små dekorationer uppe runt armarna, allt från bikbok =)

Hår diadem och en sjal från HM :D
            
Vit myströja till hösten, Grå lång stor kofta, Rosa vanlig baströja allt från HM

Grå kort tjockkofta ifrån Kappahl :p

Och till sist köpte jag en muffinsform och doft ljus som lukta lakriis <33

Massa massa papper jag fick från skolan idag också :p sköön Schema ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt ;) det är bra att låta pengarna rulla ;) haha

Postat av: Mamma

Rosa och grått i höst? Snyggt! Inget skoinköp, hur kunde du hålla dig? Ett par till skor behöver du väl ändå, eftersom du har så få par, eller????? SKOJAR. Kramar..

2009-08-27 @ 09:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback