Måndag igen..

Så var de måndag. :p Skola men fick iaf sova till halv 12. ;) Sedan tog jag roffen till skolan och där var de ju som vanligt plugg, men måndagarna är nog den lindrigaste dagen på hela veckan (y) så den är myyss. :p

Efter skolan bar de hemmåt för att göra lite läxläsning, sedan 17.00 till bommen och fick ansiktsbehandling, massa skönt tydligen har jag väääldigt fin hy ;s jag som tycker min hy är sämst, men aja ska väll lyssna på experten och inte säga så mer då :D Typisk skandinavisk hy hade jag med fina porer som behöver massa fukt typ :p hehe (a) ahh de var iaf roligt att höra :) fick ansiktsmassage och massa massa krämer och sånt där som hör till plockade ögon bryn (var jag INTE nöjd med) jag som hade spara ut dem för jag inte ville ha smala som jag haft ett tag, neeh men nu har jag ju knappt några kvar.. -.- blev massa fult iaf tycker jag.. men men, de växer väl ut hoppas jag väl. :)

Sedan hem och plugga mer läxa och nu äre tv och snart journeyman på 3:an sedan blire sängen asså är jätte trött och ska upp tidigt imorrn. :( Vill inteee mer skola.. :p

och jusste :D UF idén våran har nu gått i lås :D allt går som planerat och nu har vi fått bekräftat att de går att göra och att vi har våran sponsor som ska sponsra med grejjer och lokalen och allt (y) är hyfsat mycket pepp på detta nu så får hoppas de blir lika bra som vi planerat (y)

Se  yaaah <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback