kööörkooort :D

Imorrse klev en trött carro upp klockan halv 7, ;o för lilla jag skulle vara på vägverket 08.00 och ta foto till körkortet och göra teorin, pappa körde in mig och jag gick in o där träffade jag Micha och Mattias som också skulle göra detta. :D så jag satt där med dem o väntade på att få ta kortet. :p efter det kom en kille in o sa att vi skulle få börja med teorin :| herreguuud tänkte jag hur ska detta gåå.. :| Satte mig vid data nr5 och startade då han sa de, efter jag var klar gick jag igenom frågorna typ 3gånger innan jag vågade trycka på avsluta knappen :D så blundade jag, också kolalde jag o då hade de inte ens komme vidare då hade de komme upp en ruta "vill du verkligen avsluta provet" MEN JAA :| tröck på JA, ock blundade igen, smååå kisade efter ett tag o såg en gröön text :D YES GODKÄNND ;)...

Kommer hem en masa lyckliiig, sedan kom nervositeten tillbaka för jag vet att om ett par timmar har jag UPPKÖRNING (a) hehe.. klockan 15.00 är jag på körskolan, så kommer Daniel, och då bar det iväg mot vägverket.. :p
Får en kille som heter Jörgen och allt gick kalas.. och sedan kom vi tillbaka till vägverket också säger han
"ja hörru du Caroline, detta kunde ju inte gå mer perfekt :D"
Jag - "neeh ? Skämtar du? ;o"
Jörgen - "ja, det finns två rutor med [ ] Ja och jag har ena ikryssad, för du klara torin och nu krysas jag i den andra för att du klara uppkörningen, så här har du ditt tillfälliga körkort, vsg :D"
Jag - "neeeh :O MEN GUU TACK :D:D:D"

Jaa, ungefär så gick de till sedan kom Daniel min körskole lärare dit och gratta mig med en kram o grattis. :D hehe (a) sedan åkte vi ner till körskolan o jag fick en nyckelkedja typ en svart :p hehe mysmys.. (a) Sedan lura jag Pappa så han dog, han trodde jag hade kugga :p haha roligt roligt. :D

Aaaah så nu har lilla jag KÖRKOOOORT <33333333333 Ut o driva ikv då helt själv, och bilen till skolan imorrn. Jag blir chafför till Ålen madde och Josse ;) hehe

Nu ska jag käka sedan ut på min premiäär åk SJÄÄÄLV :D Pusssshejs ;)

Pepp pepp :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis gumman ;-)<3

2008-09-02 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback