Jobbiiigt

Asså är så grymt less på skolan just nu, bara massa jobb och shit.. Pallar inte ens plugga nu för tiden :p sjukt lat har jag blivigt. :p
Men måndagar är endå min favvo dag, börjar halv 1 och slutar allt mellan 14.00-16.00 beror på hur våran lärare Anneli känner för, vi har henne hela dagen så sätter ihop lektioner o grejjar med UF och sådär, massa skönt. :) Idag slutade vi 14.00 typ iaf om man var klar med alla frågor man skulle göra och de var jag och åliis , sedan blev de UF Möte med våran grupp då vi skrev upp massa saker ni vet "Ordförande, sekreterare och justerare grejs möte" som man måste ha så de va väl aah sådär....

Sedan tog jag lille roffen hem och satte mig o pluggade ;o eller hmm skrev klart instuderingsfrågorna till kap 3 sedan blev de daata (a) hahaha.. Blir plugga imorrn på skolan =) Bra bra.. (y)

Fast innan jag åkte hem föresten blev de en tur på stan och då blev de shopping (a) skooooor ofc ;) ocksp lite ansiktsrengöring och ansiktskräm och strumpbyxer :p

Jag som klagade så mkt över mina ögonbryn är nu ganska så nöjd, vill bara att de ska väääxa ut LIITE till så blir de perffa, men eftersom alla säger att de är snyggt eller att de inte synns sååå mkt skillnad så kan jag väl leva med de. :P hehe

Och för att nämna Helgen liite så var den rolig, iaf i fredags ^^ hehe lördagen blev de jobb o söndagen jobb och sedan sova hos älsk =)

Over and out :p


Ful bild men de är meningen att se mitt ögonbryn :p hehe


Plugg plugg och min vackra data ;)


skoooor <33 Wedins 599:-

Strumpbyxer, ansiktsrengöring och ansiktskräm och kartong till skor :p

Kommentarer
Postat av: Alex

Hotta skor darling<3

2008-09-22 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback