Idag kom körkortet

Dagen jag väntat på kom idag, inget papper att släpa runt på mellan bilarna, fult och ihopknycklat. nejnej, idag kom mitt körkort. :D Dock inte såå snyggt men de duger, körkort som körkort, jag får iaf köra o ja (A) det känns iaf hääärligt. :p Mitt ID kort var de fulaste någonsin så de är ju också ett plus att körkortet blev bättre. :p hehe..

Skoldagen var väl ganska seg, men den gick bra ändå, filmkundskapen började jag med idag på valblocket med Ålen och det var en massa skoj, vi ska bara kolla på film (långfilmer typ) och skriva om dem, iaf vad jag uppfattade de som iaf, vi latmaskar (jag och ål) orkar inte gå någon slitsam linje som "kreativt skrivande", "rättskundskap" o.s.v. :D Nej nej filmkundskap kännde vi att vi passa in på(y) haha..

Efter skolan blev de subway och hem till Alex och mata/ge vatten till hans katter och sedan hem. =) Fick en present av anna också för att jag klara körkortet, fick en ROSA RATTMUFF (först) :D Blev AS lyckiiig och väntade på att få hä på den, då vi kommer till bilen och ska hä på den, så passar den INTE :'( :'( FATTA hur ledsen jag blev :( Så vi fick lämna tillbaka den också fick jag en sån där reg.skylt som man kan hä i bakrutan på bilen, så den ska jag sätta dit imorrn och på den ståre "CARROU`S" :D niice niice ;)

Neh nu börja jag bli trött och jag ska upp 7 imorrn ;o låång dag, eller slutar 13.20.. Sedan stan sedan jobba 16.00-21.00 sedan blire skönsmon och sova där, och på lördag blire skoldans ;s hmm aah, jag säger då de.. :P haha

Ha de bra. :D Cya..


Vill tillbaka ;oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback