Sjuk sjuk sjuk..

Asså man kan inte ens förstå hur bajsigt jag mår ;o de är sjuuukt jobbigt. Men det är väl sådant man får stå ut med ibland. Veckan är iaf skön, ingen skola igår (var dock och kollade på rättegång och gjorde affärsplanen med tjejorna) Sedan idag har jag vare sjuk och då pluggade jag och klockan 3 åkte jag in till skolan för att göra rest prov. Massa jobbigt det var på naturkunskap, tror nog det gick ganska bra också, förutom att MVG frågorna söög, hur svåra som helst..

Ikv blire plugga till natur provet vi har imorgon i Organisk Kemi också blire mattestöd imorgon bitti halv 9 till halv 10, seadn 10 har vi mössprovtagning till studenten :D Shiit vad det får en att längta (A) Sedan äre natur prov religion och matte.. Sedan hem och typ sova, slappa what ever ;o

Torsdagen är vi ledig och Fredag äre föreläsning om FN dagen men mår jag som jag gör nu så blire nog ingen FN dag för mig eller.. Nejnej..

Och jag vill åka bort i helgen till stockholm och shoppa ta in på hotell (kostar 730:- per person) och då ingår allt där det finns spa avdelning och relax asså guu vad de skulle vara niice (a) hiiihii.. jag vill jag vill jag vill (a) men varför ska dåå så många jobba då JAG är lediig och verkligeeen INTE vill vara hemma. :( lessss x 10000..

idag köpte vi by the way nya soffor också :p hehe massa nice var dem, skinn soffa(dock ej min favorit) men denna var as skön, de finns fotstöd, mugghållare, man kan ligga ner och jaa den är helt perfekt. :D (bild på den kommer senare då vi fått ordning i vardagsrummet)

Ajja nu kommer de en rolig sak mamma skickade som jag skrattade massa åt xD have a niice day!

Apropå Finanskrisen......


Hej!

Tillhör ni dom som spekulerar i aktier...............tänk om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  



> Om man köpte Ericsson aktier för 100 000 Kronor för cirka 3 år sedan så
> är de värda kring 4 600 Kronor idag.
> Om man istället köpte Telecom, till exempel Song Networks, för 100 000
> Kronor så har man idag kvar 791 Kronor.
>
> Om man var klok och för 3 år sedan gick på bolaget och köpte starköl
> för 100 000 Kronor, drack ur dem, hade trevligt och idag går och
> pantar tomflaskorna så får man 6 741 Kronor.
>
> Det är därför grabbarna på torget i centrum kallas för A-laget.......









vill tillbaka (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback