Grymt less

Känns nu som om jag är less hela tiden. vare sjuk nu sön-tis, blev skola idag men guu så jobbigt det var.. Religions prov och matte C och Naturkunskap (y) Inte så jätte skoj men tur som var har man ju ganska roligt chompisar på skolan ;) haha.. :p Fredag bjuder på Naturkunskaps prov och inlämningsuppgift i samma ämne också måste jag plugga på Matten för jag ligger GRYMT mycket efter och sedan svenska uppgift denna vecka också.. Herregud hur ska man hinna med allt ?

Borde egentligen inte sitta här vid msn och blogga och kolla på idol, BORDE göra naturlabbraport, men jag orkar bara helt enkelt verkligen inte. Kör som alltid annars DAGEN INNAN (y) pepp pepp ^^ Fast kommer nog inte bli så mycket imorgon heller för jag ska till Sara efter skolan någongång och på kvällen ska jag hem till Alex och sova där, När låter de som om jag kommer ha tid att plugga ? ;s ALDRIG ? :D haha sämst, men hinner ju knappt få någon fritid så lite måste man ju få unna sig (?) Eller har jag fel ?

Nog om plugg de kan jag ta inatt börjar ju  inte förens 11 imorgon såå.. Medans Fiesk är på körskola 08.45 xD HAHAHA känner inge medlidande för dig by the way :D

Meeen påtal om fiesk (eller inte riktigt) så har jag ju gjort min 3e tatuering nu då (a) massa nöjd. ;)
3st kinatecken längst med ryggraden (gjorde MASSA ont och gör det fortfarande men men)

Nu blir de idol och sedan mitt efterlängtade GREEEEEEY´S <3333333333333333

Huggs and Kisses and goodbyeeeee
 

Översta står för kärlek
Mittersta för Lycka
Sista för Vänskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback