Söndag

Söndag här och är nu inne på min andra lediga dag. Dagen började med att jag skulle kliva upp 9 och sola, men då vare ingen sol, och då tänkte jag äh klockan 10 äre sol. Ställde om klockan och somnade om, 10 ringer de och jag kliver upp gr ut och kolla fortfarande moln ;o FAN! ääh klockan 11 äre sol tänkte jag då, la mig igen ställde om klockan och somnade om. 11 ringer de, jag kliver upp o kollar inte en sool jäävel.. -.- Blir så less så jag lägger mig igen och somnar om för 3:e gången och med ingen klocka ställd vaknar jag 13.00 :p hehe..

Då klev jag upp och då vare soool :D Jag skyndade på med bikini och la mig ute i en solstol mamma hade fixa upp åt mig, så gick hon o hämtade vatten frågade om hon skulle fixa så att stolen låg ner mer om jag ville ha parasoll eller något annat ;o helt konstigt, värsta servicen :p hehe. Det var ganska mysigt (a) snart ska jag ut och köra lite bil i stan fickparkera, nosparkera, backparkera och köra efter skyltar (a) Har ju uppkörningen snart, eller fyller år i augusti och typ efter de ;p niice niice (a) är redan nervös men det är ju sak samma :p hehe..

Ikv blire ta de lurre med film och så. För jag ska upp tidigt imorrn och ringa UM, tandläkaren och city trafik skola. |-) så då måste jag upp 08.00 för att ringa första samtalet och sedan ringa city och sist tandläkaren. Har fått en massa tider jag inte kan komma på så jag måste ändra på detta, fast skulle ha gjort de förra veckan men mitt minne sviker mig så jag har lixom glömt varje dag ;o hehe.

Och i förrgår fick jag föresten mina nya grejer från LA redoute. ;D Skor väska och klänning, resten kommer om 5veckor -.- herregud asså. Men men det går bra de också, jag mena jag dör ju inte av att inte ha resten av kläderna och väskorna. :p hehe..

Aja, nu blire ut och köra lite bil så se upp på vägarna ;) here I come :D <333
Kommer bilder på mina nya grejer senare ;p



Här är min lilla Mitzi som vi tog bort förra veckan :( miss you hun <33


Här är skorna jag beställde och fick i fredags :D <333

Kommentarer
Postat av: Sara

SVAR: Haha hade bebben hört på sig hade jag dött som ung ;) ja jag blir så irri bebben sa klart och tydligt att han skulle komma den 23:e suck, hans almanacka verkar inte gå lika som min.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback