Home sweet home...

Eller hur vare nu ? Hmm skulle gärna ha stanna i grekland en vecka till jag, men vill ju inte missa min födelsedag och första skolveckan så, de fick väl duga med 1vecka i kreta. ;p men det dög det med..

Har iaf haft det kanon där, blive brun, shoppa mycket, irriterat sig på folk som förföljer oss o skriker "very niice" "hello sexy ladies" ja o.s.v.... Men stränderna var SUPER mysiga <33 orka inte skriva allt vi gjrode på dagarna men d blev ju sol bad shopping, båttur, droppstensgrottor och blålagun stranden även känd som (rosasnäckskalsstranden) mysmys.. :D

ikv blir det skönsmon och imorrn blire nog birsta med mamma.. Sedan äre inte långt kvar till skola och sista året ;oo tisdag klockan 13.00 börjar jag igen, sucksuck.. men det ska ju bli skoj också =) Sista året kommer nog bli kalas, och på lördag fyller jag 18 :D WIIHOO...

Nu blire kääk och sedan åka iväg. :P ha de bra, pussis och kramiis

ps. kommer bilder imorrn från utlandsresan på min bilddagbok ;D
http://Caaarrou.bilddagboken.se fast du måste ha bdb för att kunna kolla på min. ds.


på båtturen, (jag på båten)


på rosasnäckskalsstranden/blå lagunen även känd som Elafonissi :) {tror jag de hette}

Kommentarer
Postat av: Alex

<3

2008-08-23 @ 23:03:25
Postat av: Sara

Välkommen hem. Besviken, vart är bilderna? Dessutom måste du uppdatera oftare, du kommer aldrig bli en blondinbella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback