Hopphopp

Dagen började väl ganska bra. FÖRUTOM att jag var tvungen o kliva upp 9 ;| herreguud asså,  men skulle ju till stan/birsta city så man fick ju offra sig. Fixade till mig och grejjade eftersom MAMMA sa att jag hade 15min på mig. :o men sedan då jag stressat och skyndat mig som satan så kommer jag springandes in eftersom jag tog 16min. :| och då jag kommer in sitter mamma i morgonrock med kaffe i handen och säger att det inte är bråttom :@ Fyfasen vad sur jag blev. Hade jag stressat helt i onödan :'/ så jag satte mig i soffan och kollade på min favvo kanal Disneychannel och surade ^^ Sedan väl inne på stan så går vi för jag ska testa min klänning som mamma tjata på mig att jag INTE ska hålla på så mycket med för att jag ej skulle få "låna" 500:- av dem till den. Men jag RÅKADE 8-) lägga undan den igår då jag var på stan med madde och wåggen.. Och mamma sa hela tiden "men jag tror inte de kommer ha kvar den över natten eftersom att de är jul och allt.." Sedan kommer jag dit med mamma o chrisse, och ojdå den fanns vist kvar inlagd av mig ;) Så jag testar den och mamma ser mycket skeptisk ut, och jag frågar : tycker du inte om den mamma ? :( jag vill väärkligen ha den, SNÄLLA mamma :(" Och hon ser lite små sur och sedan berättar hon att hon redan hade köpt en åt mig i julklapp x)) hahaha.. OPS :| så jag förstörde hela hennes planer med att ge mig en nyårsklänning som hon visste jag skulle bli överlycklig över.. och om ni visste vad hon gick igenom för att hitta den och ringde dit och bad personalen hänga ut den igen för mamma hade ju köpt en i julklapp redan, men de la ej ut den igen och jag fick den endå :p xD FÖRLÅT MAMMI, HUR skulle jag kunna veta det lixom (a) Blinden by love for the dress maby ? ;) det trodde i alla fall min mammi <3 haha.. roligt vare det i alla fall. Så nu får jag den endå men måste peya själv efter jul bara för att hon blev så less x) menmen. får skylla mig själv (a)

Och ikväll har jag haft en skämmbort mig själv kväll. :) Så trött och slut så jag pallade ej göra nå ikv, så bestämde mig för att inte ha nå liv och tog fotbad, ansiktsmask och fixade naglarna. :) Fick ju massage av mamma och allt så det var ju rätt så mysigt endå =D Och snart är det jul, och då får man öppna paket (a) och jag får använda min ääälskade klänning ;) den är väääärkligen AS snygg ;| ooowh .. Love love.

Nej nu blire kanske att slå på nån barnfilm och softa ner under täcket och mysa till det lite smått. =D

PussPussis
177025-6
If only you.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha men Carro då ;) nu vill jag gärna se en bild på klänningen också :D stackars lilla maria ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback