Ojoj

Glömde igen.. Tar bilderna på en gång nu :)

Vi kan börja med bilder från frognerparken som ligger 3min från oss.

















Alla statyer i Oslo är på nakna människor ;s Tror dem gillar sånt..

nu kan jag visa lite bilder Emma tog då hon, kicki, martina och Anna var här o flytta in lite saker.
Så på dessa bilder är inget klart än men såhär såg det ut då iaf. :)








(fast denna bil tog jag nu i helgen)




vi har INGA röda gardiner nu ^^


Anna och kickis sovrum, det är massa fint nu iaf.


Mitt, emmas, Martina och Linnéas rum, nu har vi två enkelsängar och en våningsäng och en stor garderob där inne också :)


Utegården




Vårat hus :)


hallen

Nu har jag lagt upp lite bilder i alla fall så vet man på ett UNGEFÄR hur det är här. :)
Jag ska nu göra mig i ordning för att sedan ska jag, emma och Linnéa på intervju för ett sälj jobb på kvällarna. Hoppas man får det så man har något än så länge.:)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emily

Guuud vad kul att se bilder :D FINT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback