Mutanter till djur..

Hej hopp i en annan planet(?)
Ja regnet fortsätter ösa ner över min nya stad och de glädjer mig inte, för det är NU som de mutantiska djuren från planeten haschmahali övertar gbg.. asså jag är helt seriös, djuren är kanske 3ggr större än i min fina forna stad sundsvall ;o Och de är läskiga, och maskarna är typ höga som hus och sniglarna är snabba som blixten xD haha nej men ungefär.. man blir rädd, jag vågar INTE vistas utanför min dörr efter 8 ungefär.. TUR att jag ska få sova i annas källare i helgen :D haha

Och varför jag ska sova där är för att annas personer hon bor hos absoluut INTE tycker att jag ska åka enda till kungälv imorgon kväll efter vår party debute här i gbg :D såå de har snällt ställt ner en tältsäng till mig på annas rum :'D aww.. Så jag ska sova där efter partayet ;) MYS :D Sedan på lördag ska vi vara barnvakt åt deras barn medan de är borta någonstans och jag tror jag och anna ska färga håret på varandra i helgen också(?) får se hur de blir med de. :D

Imorrn äre skolan igen, börjar 11 och slutar 13. :) sköönt, sedan ska jag hem duscha packa och ta mig in till anna, sedan ska vi ut och käka dricka bärs och sedan parta :D kolla på snygga boys (?) haha :D.. Måste ju se vad gbg har att erbjuda förutom mutantiska djur från Haschmahali ;o

Nej tack nu ska jag sova klockan är 22.32 jag är snor trött och ska upp 8 imorrn :D

Ciaaooo..


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha låter oroväckande alltså ;) Men ha så roligt i helgen. Göteborg borde ju kunna erbjuda något mer än dessa enorma djur ;)

Postat av: Emily

Kul o se bilder från lägenheten o allt gumman! vill VERKLIGEN hälsa på!!!! Vore skitkul :D Saknar dig hur mycket som helst :(

2009-09-07 @ 20:39:17
URL: http://eemily.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu har jag även hämtat ut våra tågbiljetter så nu fattas bara de tre kvarglömda skorna som jag ska ta med mig ner. Annars har jag koll på det mesta. Ja fram till dagen jag ska packa, då brukar paniken smyga sig på haha. Vi får pratas vid här någon dag framöver, så jag vet vad du redan har i ditt hushåll. Typ som hårfön och plattång ect så jag slipper släpa med mig det ner. Hoppas det går bra i skolan. Jag ser framemot min semester kan jag lova, en veckas ledighet är precis vad jag behöver efter två veckor i skolan ;)

2009-09-08 @ 09:57:53
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback