Fullrulle kanelbulle

Hejsan hoppas
Passande rubrik till min dag alltså, full rulle hare vare och jag fick se på konsum att de snart var kanelbulle dagen xD haha.. Skojskoj :D fyndigt Carro massa ;)

Men full rulle, ja HÖLL på att försova mig :o skulle upp 09.30 fixa mig och sådär för att åka in med 10.48 bussen (måste då gå ca 10.35 från mig) haha, jag vaknade 10.25 :D (Y) nice bajs ;) Skynda mig upp borsta tänderna slängde på mig kläder och drog på ett lager mascara och gick :p haha.. Shit pommes säger jag bara :o JUSTE kanske ska säga vart jag skulle :D haha In till stan/skolan och lämna tentan som skulle vara inne PRICK 12.00.. haha hade jag missa 10.48 bussen hade jag fått tage 11.00 bussen och då hade jag nog komme till skolan PRICK 12 och fått sprunge upp för trappen till rummet där man skulle dumpa de :D haha.. Duktig carro ;)

Aja hann ju som sagt :D lämnade in den 11.40 :D (Y) sedan gick jag till nordstan och köpte bröd, juice och äpplen. :P Sedan tog jag bussen 12.33 hem och städa som en galning :O kliniskt rent nu ju :D massa bra bra, har ju inte stor städa på en vecka med tanke på tentan och sådär.. :P men nu äre fint och tvätta två tvättar har jag också gjort..

hmm köpte stövlar asså snygga skinnstövlar i fredags som jag ej har berätta om än, MASSA snygga från bianko 1000:- men lätt värt de, skulle vilja ha en i alla färger :D Jag tog ett par ljusbruna :D <3 aww..
Bild på dem laddas upp en annan dag, för jag orka ej hämta kameran ^^ 

Nu börja idol nog snart igen :D Så vi hörs ;)

Ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback