Vilken jäkla faart...

haha shiitpommes vilken fart jag haft idag på mitt skrivande om hemtentamen ;s

Alla kan ju gissa att NEJ jag klev inte RIKTIGT upp 9 imorrse som jag lovat mig själv att göra... Hehe, klockan ringde 09.00 jag satte mig upp och tänkte brr en halvtimme till.. La mig igen ställde klockan på en halvtimme till klockan ringde halv 10.. brrr EN halvtimme till sedan kliver jag upp.... haha klockan ringde 10.. klockan ringde halv 11... klockan slutade ringa... Carro klev upp 12.. :D hahaha

Skojskoj.. men det roligaste är, jag klev upp tolv typ panik shiit ska jag bara ha två ½ timme på mig att plugga nu innan jag måste fixa mig och åka in till stan för att möta upp anna och käka och sedan vinka av henne, ååh du är så dum carro.. Slog på datorn började skriva på det bara flöt på som satan, asså mitt minne om böckerna och allt jag ville skriva bara kom tilll mig och fantasin flödade. NU 1timme och 45min senare är jag klar med hela tentan ;s har ju dock inte läst igenom den nudå, men all text är ju i alla fall klar och det är ju lätt och ändra ord och kika igenom stavning och sammanhang, men shit pommes vad snabbt det gick :D var ju dock NÄSTAN helt klar i onsdags också hade ju som sagt bara lite kvar att skriva som jag fixade nu.. :)

grymt nöjd är jag, nu orkar jag inge mer för dagen för mina fingara har skrive på som satan och tiden bara flög iväg. :D skoj när det blir sådär och man blir helt uppslukad i det man gör. (y)

Nu ska jag käka, kolla på tv, läsa igenom lite snabbt min text,klä på mig, åka in till stan för att träffa anna och sedan kommer jag väl hem runt 8 tiden lagomt till idol :)

Hungriiig nu.. Ciiaoooo..


Bara för att jag gillar filmen vilddjur och för att jag nu fått lära mig hur man lägger in Youtube klipp :D
Vill fan se filmen ikv :D hahah (A) Djuren är ju såå söta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback