Inge plugg idag..

Anledning till detta mitt i tentan?....
ja, de är helt enkelt för att jag var i stan på skolan och fick lite tips och chans att ställa frågor om tentan idag, grupp 3 och 4 fick sitta med läraren och ställa massa fråger om tentan, vilket var himla skönt, nu vet man iallafall att man är på rätt spår och att det kanske kommer gå bra. :) men jag känner att jag gör mitt bästa och då får det väl gå som det gör, klarade ju förra tentan utmärkt så varför skulle de bli annorlunda nu på en essä då man bara använder litteraturen och INGE prat från en själv, massa bra.. :)

Så dagen blev i stan till strax innan 4 sedan drog jag hem, var hemma halv 5 la mig i soffan huvudvärk och tänkte "CARRO, du slipper göra mer idag om du kliver upp 9 imorrn pluggar och fixar till 4 paus bara då de är lunch och då får jag 40min." OK sa jag till mig själv och så ska de bli :D SPELAR ingen roll hur trött jag är (som jag konstigt nog är hela tiden nu för tiden, kan knappt ta mig upp 10 ;S sick... Vet inte vad som är fel på mig? ;s

sedan har jag bara lega i soffan idag och kollat på tv för jag kände en slapp dag innan helgen blir bra (kanske konstigt, man skulle väl vilja ha slapp dagen i helgen? njää inte jag, skönare unna sig mitt i veckan och ta plugg dagarna i helgen och mys på kvällen.. :D) Dock är jag rädd att ngn ska plinga på min dörr i helgen "Bus eller godis" ? mena jag har inge godis, inge pengar, och inte halstabletter xD haha vad gör man då? Oups? kanske ska köpa en påse med skummisar, billigt och bra :D haha xD Generösa tanten, men som anna skulle sagt Jag är cool ;)!

nu ska lilla jag sova. :)

Vi höres, 52dagar till jag får komma hem :D (jag som gått och längtat i FLERA år på att få flytta och nu när jag gjort de längtar jag hem? Jag var helt enkelt för liten för att flytta, ääh bara man kommer över 6mån kanske de blir bättre har ju trotts allt vare utan mamma och pappa och alla andra där hemma i snart 3månader ;o)

Ciaooo..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback