Gbg är wiierd.. :p

Haha fick veta nu idag då jag var på middag att här i gbg går inte barnen och säger "Bus eller godis" ;s Asså what? :P haha hur får de då MASSA godis lixom? Aja, konstigt var det iallafall, men det hade jag ju nästan märkt då de här inte sänker priset på godis till halloweeen, eller har MASSA läskiga saker i affärn som man kan köpa som hemma? Ja himla upprörd blev jag, men tur var det väl också, slapp köpa godis i helgen (onödiga pengar lixom^^) Eftersom de var ju ingen risk att någon skulle komma och skrämas :D .. Haha.

Jaa nu ska jag se någon läskig film på tv, vet inte vad den heter man den börjar nu ^^ Någon tjej skriker (på tv alltså :D)

Åter till min tv och filt och cola OFC :D

Ciaooo..


Mina bästa tofflooor :D <333


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad säger man, Göteborg ingen kommentar. Där fick de i alla fall ett minus. Annars ligger de ganska mycket på plussidan. Ja förutom busschaffisarna, de ligger på minussidan också.



Förresten läste du att Madde var en liten hjältinna idag och hjälpe en man i nöd? Jag hoppas du är en stolt storasyster åt henne. Jag är i alla fall en stolt forna granne :D

Postat av: Mamma

Hallå........ dags att uppdatera bloggen. Allhelgona var ju i helgen som var. Saknar dig dott, har nedräkning till du kommer HEM!

Älskar dig/ Mamma.

2009-11-05 @ 04:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback