Baba..

Sitter nu och kollar på Idol, elller nu är det paus..

Så vad har jag gjort sedan senast? jag har träffa anna på Centralstationen, vi gick och käakde på något ställe där med AS god kycklingfilé men anna åt lasagne också drack jag en bärs :D mumms.. Sedan satt vi och pratade och jag fick massa fina presenter :'D Awww, för att hon fått bo hos mig, lill fiesken.. Jag fick helloKitty TOFFLOR <3 LOVE, hellokitty sovmask (sån där man har för ögonen, en vit med en rosa rosett fram) och Hellokitty bodylotion och duschkräm :D JIPPI ;D haha men de roligaste var kortet xD hahaha hon stava till och med fel skulle skriva "nej jag skoja" men de stod "nej jag sjoka" haha xD OCH HON SKREV FÖR HAND? xD jag doog...

Aja sedan skulle jag lämna anna på tåget :( världens äckligaste sovkuppe hade hon fått också och jag fick panik för hennes väskor TVÅ FET resväskor, två FET påsar och två handväskor ;) haha.. sjukt mycket saker också få upp de på tåget man kunde inte bära resväskan förfasen xD och sedan skulle jag av och ja paniiik :D haha ..

Nu sitter jag och camar och snackar i mic med chrisse på man och då tar vi fula bilder och chrisse skriver såhär :

Christine. säger:
haha jag har Fissti mkt i maddes säng ja xD
- ^ Carrou - säger:
hahaha euuuuw
Christine. säger:
hahahah::
Christine. säger:
mysigt hon kommer sova i ikväll

haha stackars madde xD hahaaaa... Skoj var det iaf.. :D

Myskvälll har jag det iaf, knästrumpor, hellokitty tofflooor <33 och hellokitty shorts och tjocktröja :D MYSPYS, Idol och snart Hulken, Cocacola och gurka och sura bilar :D kan de bli bättre ? ;) hiihii..

Aja nu ska jag "chatta" med syster ;)





haha såhär snygga är vi en fredagkväll :D Myspys ;)

Ciaooo....


Kommentarer
Postat av: christine

haha !! vi är ju snyggast av alla xD haha !<3 Kram

Postat av: Emily

Jaa det har blivit så :) Det blev för jobbigt för oss att åka mellan fyra ställen (min pappa&mamma, och hans på två olika ställen) så nu har vi en liten etta i korsta ;) Tack gumman. Vill så gärna komma och hälsa på dig. Saknar dig jättemycket!!!!!!!! :(:(:(

2009-10-31 @ 00:34:10
URL: http://eemily.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad gulligt av Anna att ge dig lite presenter :)Antar att du är lämnad ensam i den stora staden Göteborg nu. Det klarar du galant, du har ju fortfarande din nallebjörn att umgås med ;)



Annars kan du ju alltid stifta ny bekantskap med folk. Ut och sväng ditt arsle på krogen eller varför inte söka ett extra jobb. Läste i Annas blogg att du hade lite problem att lämna ifrån dig ditt CV ;) Men toapapper fick du iaf med dig, så det var ju inte ett helt meningslöst besök på affären ;)



Jag kommer snart och våldgästar dig igen. Kanske att jag tar med mig en medlem ur Svensson klanen. Eller varför inte hela familjen ;)

2009-10-31 @ 12:44:34
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/
Postat av: Anna L

Tjena tjejen!

Du vet väl om att din moster nu kan titulera sig CV-coach? Det är väl inte fy skam att ha såna försänkningar och kontakter att kunna utnyttja?

Kram

moster Anna

p.s. skrattade halvt ihjäl mig - jag önskar mig härmed i julklapp två grimasfotografier av dig och Chrisse i ram - förresten se till att Madde tar kort på värsta grimasen också så jag får en trio troll att ha på skrivbordet här på jobbet!!! Pleeaaaase!!!

2009-11-02 @ 11:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback