Ajaj min mage :(

Hejsan hoppsan..

Imorrse skulle jag egentligen till stan och träffa Camilla och Lovisa, men har haft så jäävla ont i magen hela natten så har knappt kunna sova och då jag skulle upp halv 11 imorse så kom jag knappt ur sängen gjorde så himla ont att röra på sig så jag smsade tjejerna och sa att jag inte kunde komma och sedan låg jag kvar till 2 innan jag kom upp ur sängen. :( Stackars mig..

Men men igår kom ett paket till mig på posten :D (lite julklappar jag shoppat ;p) så runt 6 tiden igår kväll gick jag till Nordmannatorget och hämtade de, fyfasen vad tungt det var att bära hem de, ÄNNU en anledning varför man längtar hem, man kan hämta sina stora tunga paket med bilen ^^ haha.. har värsta träningsvärken idag i över armarna xD haha VÄLTRÄNAD tjej eller vadå.. hahaha.. aja ont gör de iaf.. också stackars mig ;o

och nu nyss i brevlådan dumpade mina nya rosa skor ner också :D WOHO.. Så nu har jag nyårs och julskorna klara (a) SKIT SNYGGA VAR DEM :D Visar dem senare :)

Nu ska jag nog käkade någonting mina frostisar är slut nu :( Buhu.. haha vad ska jag då ha till min fil lixom.. :p

Aja nu ska jag ligga i soffan lite o kika på tv och se till att min mage vill vara bra till imorgon för då har jag skola :)

Ciaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback