Lördag

Jobbade till klockan 3 först, sedan hälsning. For hem packade så fort jag bara kunde, mamma gjorde nudlar för jag var sååå hungri, srry mamma (han ej äta dem ;O hade bråttom) Sedan tog jag min bil till stan snackade med ålen typ hela vägen in ^^ Hon satt i Pyjamas och klockan var 4 xD (y) Soopa.. Så hon kunde ej hänka på stan, väl på stan handlade jag en jääätte fin rosa kjol och två klänningar ( hade ju inga kläder till kvällens bravader ;o ) Sedan var jag ju FORTFARANDE hungrig som en varg, såå jag ringde ålen och fråga om jag skulle köpa med mat, så sub blev de, MEN det var EN som jobbade sooooper, så kön var en mil lång och de tog typ 30min innan jag ens fick beställa ;s asså vad är de lixx ? aja. Väl hemma hos ål (som jag ska bo hos i en vecka) så käkade vi jag visa mina kläder sedan blev de dusch för min del..

Jag börja supa dirr då jag kom dit xD ålen var sliten sen fredag och började inte förens efter hon fixa siig (euhm kleen;)) hahaha. :D Gjorde en Pigelin drink till oss för ålen gnällde som en gris för hon hade inge kläder, så fick hon en drink o då blev hon glaa ;) Vidhalv 8 kom Thoms, Elin, Sofie och Linn. :P vid 8 kom Oscar, Jonas och Petter.. (ö-viks pojkarna jag bjöd hit :p) hehe, och senare mot kvällen kom Lina, Emma, Emma :p Vi spelade jag har aldrig och lite andra spel snackade och lyssna på musik .. :p Hade jätte trevligt hemma hos ålen med alla sköna människor och sedan ville vi vid elva dra ner på krogen och de blev ner på svenssons ;D

1 skulle vi försöka komma in på svensson som de var 20+ på men de gick inge bra och ÅLEN sög på sina bortförklaringar varför hon skulle få komma in xD haha vek mig typ dubbelt för hon var såå ful :D
halv 2 drog jag o ål hem för vi var trött (jag hade faktiskt vare uppe sedan 7 på morron ;o så jag är ursäktad) Vi tog en taxi från gatan nedanför hennes XD HAHAHA asså vaah ? xD ja gick till en taxii som stod där och sa att han fick 50spänn om han skjutsa upp oss en gata för vi fröööös, (hade tunna strumpbyxer en body och en rosa hög kjol(y)) och ålen hade ramla i snön xD haha så skjutsade upp oss en gata också var vi hemma :D haha la oss i soffan käkade chirre och somnade xD

Ö-viks grabbarna skulle ringa mig då de skulle komma in i porten, så vakna jag av att de ringer och tänker, vad duktig jag var som vaknade då de ringer :D Men då hann de lägga på för jag var upp o telen nere, så kolla jag på telen så hade jag 17 missade samtal xd hahaha stackarna fick stå ute och frysa :D så jag gick ner till porten och släppte in dom (och jag gick ner i täcke bara xD haha (y) braa carro, frös som ett arsle gjorde jag med) Sedan la jag och Oscar oss i Ålens gäst säng och Petter sov i soffan med ålen och Jonas som själv i ålens säng. :p haha

hade massa skoj kväll dock slut tidigt men de gjorde inge jag och ålen hade mys hemma ist tills vi slocknade i soffan xD haha (y) party blir de även nästa helg :D Fre och lördag ;) Hänkepenka vettja :P

Pussshejs <33333


Mina fina pigelin drinkar. :D


Lite tjejer i soffan :p


Ö-viks pojkarna. :p Petter, jonas och Oscar


Jag, Emma och Thoms :p


Jag och Linn på svenssons :p


Jag och Linn Igen :p


Jag och ål på svenssons :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback