Då kör vi igen. :p

Hoppsan sa, jag har inte riktigt orka ha blogg, eller inte velat för jag vet ändå att ja inte är duktig på att skriva.
Men nu har lilla Carrou flyttat från sitt hönsbo i sundsvall till eget i Göteborg(kungälv). Så jag fick idén att istället för att min telefon ska gå på högvarv med samtal från släckt och familj så kan jag starta upp detta igen och de får helt enkelt läsa vad jag gör på dagarna, eller som man också kan se de som "HUR klarar sig Carrou i storstan ? ;)"

Som de ser ut nu går de bra, hela veckan har gått åt till att packa upp träna buss åkning till skolan och stan och städning av lägenheten.. :) men det har också vare skoj. Jag hittar RELATIVT bra nu, iaf till de ställerna jag måste kunna och sådär.

jag tror nog detta ska gå bra iaf. Har iaf sedan familjen åkte hem och lämnade mig ensam här i lägenheten (kl08.00 imorse) hunnit med att städa en HEL del, laga mat gjorde jag också för ett tag sedan tacos blev de, fryst in mat och duschat gjorde jag nyss. :D Morgon dagen blir mer städning och försöka få ordning. Nu blire bilder för de äre bästa jag vet i bloggar så min ska också innehålla en hel del med bilder.

Så alltså Carrou i storstan blire bloggandes om, mina dagar och ja sånt skit. Enyoj ;)

            

Massa jävla kartonger, sopsäckar och shit blev de, 14kartonger och 5sopsäckar(y)
plus lampa, matta resväska och cyckel :D

Köpte en ny säng då vi kom ner också, 120 från ikea, sköönaste nånsin ;o
       
      



haha vann en chipspåse på ett sånt där hjul medan jag väntade på de andra :p
      
Mamma och pappa gav mig en stoor shopping (start i kyl/frys/skåp lixom) på maxi :D


(nu blire mys i soffan och en film, ska snart hämta min tvätt också ;o.. hiihi jag har idag tvätta för första gången i mitt liv, bra start på mitt nya liv i den nya staden ;D)


Chiao. 


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha du verkar ha anpassat dig till den nya staden. Du får nog skriva ett till inlägg sedan om hur tvätten såg ut när den kom ut ur maskinen ;) haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback