Alone day nr2

Hejsan hoppsan, idag är de min andra dag all by my self ;D myspys enligt mig.

Igår blev de tacos till middag, massa gott. :D idag blev de pyttipanna^^ gott de med. :D DOCK har jag kommit på en nackdel med ensamheten jag är inte såå stark och har några burkar i mitt skåp varav ena jag skulle använda idag, och jag får inte upp den :o ont i händerna efter allt jäkla sliit. usch usch.. Måste träna och bli stark anntar jag, de är väl alltså en av sakerna man måste vara för att klara sig själv? hmm..

Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket, klev upp vid 11 duschade sminka mig och klädde på mig osånt där tjaffs ni vet. :) Sedan har jag lega i soffan och kolla på Animal planet xD också har jag träffa en kungälvs bo, så de va ju trevligt =)

Ikv blire väl kanske nå DHW avsnitt eller animal planet eller filmen på 3an i soffan alone har ju lite chirre som ja vann på liseberg som jag kan ta :p Grymt sugen på ett glas vitt också ;o men de får jag väl se hur de blir med, har ju Ice tea annars :D

De va väl ungefär så min dag sett ut hittils ;p Soffa och chirre bjuder kvällen på :D


haha snyggaste bilden jag äger ungefär från den 14aug hos kicki xDD

Jag och chrisse, snygga som vanligt sista dagen jag och min family hade tsm ;o ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha kanon, jag hoppas kungälvsbon var riktigt snygg ;) Dock undrar jag ju varför du kikar på animal planet? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback