Blä blä

Är en massa less på skolan nu, såå himla mycket att göra.. meen nu går vi till gårdagen vilken var roolig :D

Tisdagen tillbringades först på skolan sedan till ica maxi med ålis där vi inhandlade grejer till tårta som skulle vara på hedbergska alla 3or skulle baka tårtor så de gjorde vi hos kicki från typ 10över 3 till halv 8 :o men det gick huuur bra som helst och tårtan blev AS snygg (a) hiihhii.. Massa teamwork, Denket och håkansson bidrog med mycket typ käka tårtbottnar och marsán creme xD haha (Y) bra kämpat medans jag annax2 och kicki slet med tårtan ;p men men de va skoj :D Sedan käkade jag o ålen på max ;o herreguud asså, men vi hade fan inte äte på hela dagen typ så då fååår man vi var ju hungri klockan var ju 8 lixxoom (A)

Dagen blev de lekplaneten för att kolla på saker till KrypIN ;) jag och ålen var där o kikade med Niklas och en från lekplaneten :p Sedan blev de tårtkalas på hedbergska och våran tårta var så jävla bra, smakade gudomligt gott ;o herregud, hur kan man vara så begåvade (A) haha :p nerrå men den var as god sa många så de var jätte roligt, :D

Nu har jag damp för min tele är död och laddaren är hos kicki, och jag är handikappad utan telefon. ;o och imorgon har vi prov och ska läsa ut boken till imorgon typ 2kap kvar sedan göra en recension på den! herreguud jag orkar inte, orka inte ens plugga till provet imorgon ;o

döö less.. nu blir de scrubs läsa kapitlen till provet och sedan soooovaaa sooooova <33
Bild på tårtan kommer då min tele fungerar.. :)

Pussiiiis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback