Bullen (?) xD

Kan ju börja med att skriva Grattis min kära mor på hela 39års dagen :p Gamtant nurå. ;)
Hon fick skor av madde
- bodybutter, fotcreme, fotmask, footsten, shampoo och balsam allt luktade samma sak oliv  :D De luktade as gott (detta fick hon av mig)
- örhängen små med stenar hängande och en liten droppe typ i slutet och blomma (fick hon av pappa och chrisse)
- blommor av Annelie, petra och Maria

Ja det var väl ungefär de, massa tårta har de iaf blivigt idag..
Sedan fixade jag o madde hennes blogg och min blogg. :p hehe eller kanske ska säga BULLEN ;)

"du har en bulle i örat"
- vaa, jag hör inget?!
"DU HAR EN BULLE I ÖÖRAT!
- vaa? Jag hör inget jag har en bulle i örat.


xD hahahahaha de där garvade jag o madde åt i hundra år, de va några roliga timmar på hennes rum ... men hur som haver så åker vi ju imorrn till kreta :D:D:D Packade klart idag, så nu är resväskan fullpackad och ready to go outlandiisch ;) Kommer bli hur mysigt som helst..
Så jag kommer nu vara borta från o med imorrn 09.30 (då kommer morfar o hämtar oss och skjutsar oss till planet) och sedan imorrn denna tid (21.00) sitter vi ute o myser på någon restaurang, också kommer vi hem nästa vecka på fredag vid klockan 11.00 :D oooowh, kommer bli så jävla kanon vecka ;)


Hur som haver så ska jag kolla genom packningen nu kika på tv, sedan sooova ;)


Ciaaooo <33


Detta var resväskan i förrgår nu är den ju mer finpackad och med massa mer saker :| jag som skulle ta med LITE denna gång. :D men de är inte så lätt, ajja jag har iaf så jag klara mig. ;) hiiii


Kommentarer
Postat av: Alex

Kom hem för fan ;-) <3<3<3<3

2008-08-14 @ 21:50:16
Postat av: Madde (bullen)

Du och jag ska ha fett med kul alltså =D!. shoppa loss och bara steka på stranden! vi ska bli brända bullar <33 wiiiie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback