Underbara dagar, över för snabbt :|

177025-5

Denna
vecka har vare helt UNDERBAR :D Inte så mkt lektioner p.g.a att ajg vare sjuk o ej sove nått =)
Sedan har jag fått varit med ERIK <333 Snacka om att vara vääärldens snällaste person :D aldrig haft de så skoj med nån som jag hade det med dig gubben, du var värkligen hur snäll o rolig som helst, även fast du ej garvade åt allt lika mkt som jag gjorde men ;) 13/2 och 16/2-07 dom dagarna var helt underbara :D så jäävla kul att vara med ngn man snackat med på msn o tele o så, så himla länge och sedan får man träffas :D snällaste o gulligaste personen :D<333

Imorrn blire skoter typ 30mil med 12 st andra, :p de ska nog bli kul förutom att jag typ är sjuk men vafan vill åka så måste göra de ändå :D mihi (a)

Sedan söndag äre simskola som gäller =) Meeeen nu ska jag ta o kolla på tv snacka på msn..
men ha de bra.. ;)

Ciiaaaaoo :D




Kommentarer
Postat av: Jag älskar dig <33

Hihi Söt DU är älskling

2007-02-18 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback