Telefon

Nyss lagt på telefon eftersom jag nyss hade min TELEFONINTERVJU med Pål från NSN.. Hualigen säger jag bara, jag tror det gick bra i alla fall förstod allt han sa och svarade precis som jag tyckte. 25min tog det och jag babbla på som vanligt om massa massa ^^ han ska höra av sig innan fredag om jag får komma på en face to face intervju eller om han inte tyckte jag verka passande för jobbet så kommer han höra av sig och säga varför jag inte skulle passa, vilket jag tycker låter väldigt bra så man vet vad man ska ändra på / förbättra :) Det är föresten ett sälj jobb tydligen Norges bästa sälj företag som säljer internet-lösningar osådär. Verkar väldigt spännande tycker jag :) så får väl se, tydligen trevliga människor, bra erfaring och bra lön :)

Skulle behöva gå till en bank och fixa norskt bankkonto också men tydligen är våra personnummer provisoriska så man ska få jobba så bankkort kommer tydligen kosta kanske om vi inte hittar stället där det var gratis, jag fatta inte riktigt men får väl se, Än så länge är det ju bara jag och Linnéa som fått våra personnr.

Ska nu kika på lite fler jobb och sedan bädda rent i min säng.. eller kanske börjar med sängen(?) ah det tror jag nog :p

Bilder kommer ikv, på bla parken som finns här 3min bort, partyt i lördags osådär :)

Hörspå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback