tiden räcker inte till..

det är lite svårt att hinna med denna blogg då man har ännu en till blogg att hålla koll på med kollektivet... :p
Men tänkte skriva en snutt här idag ;)

Har hänt en hel del på två veckor men inget JÄTTE viktigt :) Linnéa är sämst på godnattsagor kan man ju iaf konstantera ^^ Jag skratta så jag dog om det där jäkla fåret utan ull eller vad det nu var ^^ Idag byter jag rum jag ska flytta in i kickis rum :p Blir skooj jag lovar ;) Halloweenfest planeras för fulla muggar och cvn har delats ut på stan. Hoppas på jobb snart, var någon som ringde imorse från Gardermoen som jag också sökt men jag sov och såg det vid 11 då jag vaknade ^^ Ska snart ringa upp och undra vad de ville, kanske jobb?? :p vore kööng!!

Nu ska jag väcka sömntutan kicki med hennes "favvo låt"... - Goood morgon goood morgon hör fåglar kvittra glatt! hihi (A)
Får se hur det går.. :p

Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback