Jobb

Igår var man på intervju för ett sälj jobb och kort sagt så har jag nu jobb :D Säljare för Telenor ska man nu arbeta som på kvällarna 17-21..
Man får en grundlön på 600Nok per kväll om man inte säljer till en enda. Meen om man säljer och blir RIKTIGT bra kan man tjäna upp till 4000nok eller mer per kväll!! Om man nu säljer OKEJ så kan vi säga att man tjänar iaf 1000:- per kväll, så kanske man jobbar 5dagar i veckan så tar man 1000x5= 5000nok per vecka x4 så får man ut 20 000nok per månad innan skatt. Det kan ju vara ganska nice, sedan kan man få ut MYCKET mer om man blir grym och tjänar som de bästa säljarna 4000nok per kväll.

Jag har redan nu bestämt mig för att bli en grym säljare och ska därför tjäna massa casch. Men om jag inte säljer något en kväll har jag ändå tjäna 600nok och det är 150nok i timmen man tjänar vilket faktiskt är himla bra det med! Inte bästa jobbet man vill ha kanske men det är bättre än ingenting och sedan lär man nog känna en hel del människor ;)

Nu är det bara 2dagar kvar sedan kommer jag hem en snabbis till sundsvall och får vara lite med Mamma och chrisse, madde den lusen drar ju till sin pojkvänn i Gävle ist för att träffa mig ;o hua.. Så fredag kväll runt 22-23 kommer jag till lilla Njurunda också åker jag hem söndag kväll :)

Nu ska jag föna mitt hår, har precis duschat så man är ren och fräsch ^^

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback