Jaccuci

Idag har jag sökt 5st jobb runt om här i Oslo. :) Vill ju verkligen ha jobb så jag ligger i och hoppas på det bästa. Sedan har jag kolla lite på tv också med Anna och Kicki och nu nyss har jag bubbla i Jaccucin eftersom jag och Anna tog en powerwalk på kanske 45-60min så då måste man duscha och bubbla om man ville det (A) haha.. Sedan har det inte vare så mycket mer.. SKULLE ner och köpa en telefon (nej min har inte gått sönder, men jag kan bara inte ha ett norskt nummer på min Iphone..) Det kostar ju skjortan då norskarna ringer om jobb o grejjer, jag får ju stå för hela kostnaderna.. Inte okej.

Men imorgon blir det i alla fall ner på stan och köpa någon billig telefon fanns en för 120nok. Helt okej det, en ful gammal nokia, bra o ha en skräp telefon (y)

Helgen bjöd iaf på mysfredag med pizza, disney och chips:) Sedan lördag blev det utgång vi hade förfest här hemma och bjöd in Fanny, Jesper och hans tjej Linda sedan gick vi ut och de blev inge riktig krogrunda för mig, anna, Martina, Linda och Jesper så vi gick hem och snodde med oss en tidning om låg på gatan också, som på gamla goda sundsvalls tiden ^^ haha.

Vi på kollektivet har starta en blogg tillsammans också ;) Reeeekcocktail ^^ Himla skoj,
http://rekcocktail.blogg.se/ kolla in den vettja.. Kommer att komma massa spännande saker där, hemlisar och allt jaoo ;)

Bilder vare dåligt med att komma fraam MEN jag SKA sen. LOVAR! har ju hunnit tage lite bilder här i Oslo så ikv LOVAR jag att det kommer..

Nu ska jag nog äta och vänta på Chrisse på Skype ;)

Over and out!


Jag, mört och Emma förra helgen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback