Hejsan hoppsan.

Jaha då vare snart fredag igen då.. :p Men inte vilken fredag som helst ;) Fredag då mamma och pappa kommer med fetbil och hämtar mig och alla mina pryttlar :D wohoo och en fredag då skolan och skoluppgifter/tentor slutar :D Woohoo.. Ja helt klart en bra fredag må jag ju säga ;)

Dock har inte torsdagen vare lika bra xD Projektarbete med gruppen 10.00-14.00, grymt slut efter detta även fast en hel del roliga stunder, kommer hem packar och fixar och donar WIPS så är klockan 7 och jag har inte äte något på hela dagen eller gjort klart skoluppgiften som ska in imorgon ;s hmm.. duschade för jag var helt död, sedan satte jag mig i soffan och ja här är jag fast, usch så jobbigt de är att packa ^^ Tog hela garderoben idag.. Imorgon blir de väl ner med all smink och sånt där badrumms tjaffs för de kan jag ju inte ta nu INNAN :o också blire köket, men de får mamma hjälpa till med, så får pappa göra något annat som avlopp(?) Låter spännande :D haha..

Söndag morgon åker vi i alla fall back to Sundsvall och där stannar jag nog ett tag iaf, ska leta jobb och lägenhet (y) kommer bli kalas :D Sedan får man se vart Psykolog linjen finns typ Umeå? har för mig att den ska börja i sundsvall? eller...? Aja..

nej nu börja Fringe igen och förut såg jag GLEE (L) usch älskar programmet :D
Aja tandborstning, sminkbort och säng :D Hörs nog inte förens jag är back in sunsvall om ens då xD Jag är dålig på att uppdatera (som man kanske märker) speciellt nu under flytt och allt det sista med skolan och blabla ^^ jooobbigt.. :P aja ska upp 07.00 imorgon :o tröttt! Så nattii :D


Jag har ju självklart passa på att shoppa medan mina sista dagar i gbg närmar sig ;)
Bla detta hårdiadem med en stor rosett och lite kläder från butiker som inte finns i sundsvall ;D

Ciaaaaoo....

Kommentarer
Postat av: Anna L

Hur känns det att vara hemma nu? Du har som alltid ett rum här om du vill ut och röra på dig!

Kram

moster Anna

2010-01-25 @ 09:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback