Ny vecka, nya möjligheter!

Eller är det inte så det brukar sägas? Nej jag vet inte, men jag känner iaf så idag med tanke på hur mycket jag ska träna i veckan ^^ haha.. Ska åka nu om 10min och träna sedan ska jag träna med Emily i veckan (som jag lovat i hundra år, men har tyvärr inge pengar att skaffa ett gymkort förens jag fått ett jobb så srry :o men kan inte hjälpas) Men eftersom jag är "nyinflyttad" i sundsvall (haha) så har jag fått massa kuponger från alla möjliga ställen bla Ego med gratis kuponger att träna för ;) Myspys!

Nej hualigen, borde nog packa ner ett par doys, mina träningsbrax och en t-shirt så man kan åka snart, är massa peppad :D och imorgon blire fusk i Dieten ;o Semeldagen, och de BÄSTA jag vet EFTER lussebullar är SEMLOR :D så jag måste!! så är det bara, väntar först flera månader på semlor sedan efter de måste man vänta från feb-dec till Lussebullar.. :( Suck..

Nu äre uppupp och iväg som jag brukar säga ibland då de passar sig, himla skoj faktiskt (kommer från en barnfilm)^^ och nu passar de för nu ska jag uppupp(ur stolen) och iväg till gymmet ;)

Ciaoo...
Juste, i min diet får jag inte dricka nå alkohol heller ;o No more alkohol party på helgerna, får vara nykter och skratta åt alla andra helt enkelt :D


Haha! 29e jan hemma hos anna ^^ Himla skoj vare :p

Kommentarer
Postat av: Emily

skriiiiiv unge :D <3

Postat av: Anna L

Tjena!

Här nere är träningsväska packad för styrketräning på gymet. Jag bokade också pilatespass samt Step mix. Blir ju liksom inspirerad när du skriver om träningar!

Kram

moster Anna

2010-03-09 @ 12:25:56
Postat av: Wolfnoodle

Wolfnoodle @ [email protected] :)

2010-04-18 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback