Alla hjärtans dag.

var det dags igen för alla singlars bästa dag(?) eller hur var det... :P haha..

Aja var bara ett tag sedan jag sa något ord här och tänkte passa på nu då Chrisse hittade PERFFA designen till just mig ;) Haha (hello kitty & jag= Sant) så idag har jag iaf fått ett halsband av mamma och pappa jätte fint var det, love it.
Ny skoter har vi köpt också, var ute igår och körde 3timmar känns idag kan jag lova! men lätt värt, strålande sol och snö + skoter, hua så bra!

Nyss käka trerätters middag också sådär mitt i dieten ^^ haha unnades bea och marängswich (eller hur det stavas ;s) men -3kg har man iaf på vågen sedan i tisdags, bara fortsätta på samma spår ett tag till så blire toppen :D Träna imorgon blire med mamma och CV utlämning, vill inte sitta hemma mer ^^ haha..

Aja nu äre fortsättning på blåsningen, nu har jag iaf skrive en truddelutt så kan mamma läsa något igen, hon saknade tydligen mina inlägg här^^ Haha!

Ciaoo..
 

Kommentarer
Postat av: Anna L

Bra jobbat tjejen!

Kram

moster Anna

-5,2 kg och snart ännu mer

2010-02-15 @ 08:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback