Veckan som vare. :)

Hejsan Hoppsan..
Denna vecka har jag haft besök, eller från onsdag den 16e till idag den 21a (måndag) och denna person som var på besök var lilla Sara från sundsvall min forna stad. :D

Vi har under veckan hunne vare på Ullared :D (2500:- fattigare) xD haha shoppade en massa massa kan jag lova.. :p Sedan har vi vare på stan 2dagar och håkan har spela på liseberg och självklart var vi där :P Ska nog börja lyssna på han :o Hör och häpna, han var tammetusiken as bra :D haha Så en dag hade vi hemma dag och sara var trött som satan och sov massa massa :D haha... och den dagen vare film och myspys tror de var lördagen :D

Ja de är väl de som har hänt, intressant vecka.. :D trevlig och skoj. :p

Imorgon äre skola och då får vi tentan ;o Så då har vi en vecka på oss och göra den hemma sedan ska den in =) Ska nog bli skoj, jag är ganska peppad :D haha ska göra mitt bästa (a)

Och juste jag har ju köpt en ny jacka också :D en vinterjacka ;) 399:- på HM barnavdelning xD haha billigt bra och den passar perffa :D Myspys.

Ja nu har jag inte mer och säga ska dricka Cola och se på Svenska hollywoodfruar :D

Ciaaooo.. :D


Fick en present av madde också som sara tog med alltså från Madde:D
Undra vad de var (a) hiiihi, dricka med måtta? Whaat ;)

Alkohoool ofc ;)
       
Mina FULLproppade påsar hem från ullared :p Och en håkanbild :p

Nalle jag köpte på Ullared :D eller Gekås som de heter :p
      
Två väskor och två sporttoppar, hellokitty handuk och dammtrasor och trosor :D

Massa små saker blev de också, och en HEL del julklappar :D typ klar med alla julklappar nu xD

En bh på stan blev de också :D massa fin.. :p

Jacka från HM barnavdelning :D 399:- billigt och bra :D

jackan på frammifrån :D

Jackan på från sidan :D <333 myspys i vinter :D

De va lite bilder de ;) hejsvejs :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha tack för trevlig vecka ;) Låter väldigt intressant det där om att du ska börja lyssna på håkan. Ska jag skicka ner alla skivor må tro? ;) haha



Lycka till på tentan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback